/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Lorte dag
Fra : dr_dem
Vist : 583 gange
50 point
Dato : 21-01-08 21:11

ciklen punkteret måtte gå 1½ Km, nogle computer driller (er klaret) også ciklen (cyklen til dem der ikke forstår) så der vel ikke andet at gøre end at lukke alt ned og gå i seng, det er jo mandag.

Kommentar
Fra : ocorner

Dato : 21-01-08 21:48

Nu tog du vel ikke ciklen med i seng eller hvad går din spørgemål ud på.
Eller var det cikkel computer der drille

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 21-01-08 21:57

SKift model http://www.ekvipage.dk/dk/karetmager_03/laereopgaver/vaeltepeter.htm så er det slut med at cirklen punkterer.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 21-01-08 22:22

Kun to problemer ??

Du er sgu heldig

Kommentar
Fra : metteto

Dato : 21-01-08 22:42

Håber du fik sovet godt og tirsdagen vinker godmorgen

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 22-01-08 17:32

Citat
Nu tog du vel ikke ciklen med i seng eller hvad går din spørgemål ud på.

Dette er smalltalk, og behøver ikke stille spørgsmål

Citat
SKift model http://www.ekvipage.dk/dk/karetmager_03/laereopgaver/vaeltepeter.htm så er det slut med at cirklen punkterer.

Go cikel tror bare den er svært ved at komme op af valby bakke

Citat
Kun to problemer ??

Jeg skrev så nogle computer, og i slangen var der to huller

Citat
Håber du fik sovet godt og tirsdagen vinker godmorgen

Og jo jeg sov godt, jeg vågenede en time senere end jeg skulle, fordi mit ur var slået fra, og lave to timers fast rutine på en ½ time er sgu svært.

Accepteret svar
Fra : karenD

Modtaget 50 point
Dato : 22-01-08 18:01

Jamen Søde Ven hvorfor dog køre så langt på en cykel på denne tid af året i det hele taget?

Hva mæ Fiat 500 eren?

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 22-01-08 18:21

Citat
Jamen Søde Ven hvorfor dog køre så langt på en cykel på denne tid af året i det hele taget?

Hva mæ Fiat 500 eren?

Søde lille øhhe
Søde Karen

Jeg cikler hver dag hele året rundt 10 KM på hverdage til og fra arbejdet - ferie og fridage.

FIAT 500 det var så en FIAT 600 jeg havde, og der er var ikke stor forskel kun på motor, jeg havede den fra 1975 til 1978 og så røg den i kværnen da den var 16 år og kunne ikke mere og jeg gad ikke mere det var et fuldtids job og ha sådan en

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 22-01-08 20:10

Citat
10 KM

Jamen så ka du da være glad for at det kun var de 1½ km du måtte gå...det ku da ha være værre

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 22-01-08 20:22

Endnu bedre 5 ud 5 hjem Du sulle prøve det

dr.dem

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 22-01-08 20:24

MEN hvorfor snakker du om FIAT var det ikke sidste år?

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 22-01-08 20:31

Citat
Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 18-01-08 19:24

--------------------------------------------------------------------------------
karenD
Fiat 500

Det er 4 dage siden, doc

Du er vel ikke begyndt på næste års øl-kalender?!?

Citat
Du skulle prøve det
(stavefejl berigtiget overfor afsender, red.)

Niks, min 18-årige rødhårede franskmand gik frejdigt gennem syn idag...

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 22-01-08 20:34

Citat
Du er vel ikke begyndt på næste års øl-kalender?!?

Jeg er nået til 2020

Godkendelse af svar
Fra : dr_dem

Dato : 22-01-08 20:50

Tak for svaret karenD.

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 22-01-08 21:01

Velbekom, doc, jeg er glad for at kunne hjælpe lidt med humøret...