/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Just a giggolo...
Fra : peterpyt
Vist : 570 gange
100 point
Dato : 21-01-08 20:13

Hej ..
Hvem er det som har lavet den mest kendte version af I aint got nobody ~ just a giggolo??

/ Peter..

Accepteret svar
Fra : boibbo

Modtaget 110 point
Dato : 21-01-08 20:17

Den mest kendte version må nok være med David Lee Roth. Men Village People har også indspillet den

Godkendelse af svar
Fra : peterpyt

Dato : 21-01-08 20:21

Tak for svaret boibbo. det var versionen med DJR jeg ledte efter...

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 21-01-08 20:22

Frede fup nej det er ikke den mest kendte men han har også lavet den i en fed rockende version med bla.WilliJønson tidligere gasolin og Bjørn Uglebjerg Nej jeg kan ikke huske originalen

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-01-08 20:22

Ja men det er jo smag og behag, hvilken version , der er den bedste, men du kan læse lidt om den her

http://en.wikipedia.org/wiki/Just_a_Gigolo_(song)