/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Får ikke svar på spørgsmål
Fra : cristian2
Vist : 507 gange
50 point
Dato : 21-01-08 16:57

Hej,

Jeg har netop fået ny pc og formatteret XP på den. Jeg har stadig den samme mailadresse. Men jeg modtager ikke længere mails når der er kommet svar på mine spørgsmål som jeg stiller inde på Kandu (jeg har tjekket at der reelt ER kommet svar på mine spørgsmål).

Hvad kan det skyldes?

Hvad gør jeg for at ændre det?

Kommentar
Fra : Millister

Dato : 21-01-08 17:04

Der har været en del problemer med at kundu ikke får sendt deres mails ud...

Nok mere Kandu's fejl end din computers..

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-01-08 17:06

du går ind i din profil og finder rediger profil - sætter hak i jatak jeg ønsker at modtage alle mine e- e-mails - husk at klikke på send

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 21-01-08 17:08

Jeg havde ikke fået indlæg fra mine abonnementer på Kandu et godt stykke tid.
Jeg lavede manuel login på Kandu og kontrollerede mine abonnementer.
Derefter fik jeg mails fra Kandu.

MEN

Jeg forstår, at der HAR været problemer i teknikken - Det sker fra tid til anden.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 21-01-08 17:13

- jeg lagde mærke til, i weekenden, at sidste gang kandu-teamet var locket på, var den 2. april 2007!!! - men de kigger vel ind på et tidspunkt...

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 21-01-08 17:48

Er det kun kandu du ikke får mails fra? For du kan altid tjekke dit mailprogram ved at send en til dig selv. Så ser du om den både kan sende og modtage.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 21-01-08 20:17

Kandu må have et problem, for jeg fik heller ikke mails fra dem i en periode på 8-10 dage.
Så du/I står sikkert ikke alene med en tom kandupostkasse.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-01-08 20:39

severino - lige akkurat mailproblemet hos kandu ER overstået !

Kommentar
Fra : severino

Dato : 21-01-08 21:55

Ja miritdk, det er korrekt, de er begyndt at vælte ind igen, som de plejer. Jeg troede først det var min indstillinger på min profil, at det var galt med.
Men nu er den blandede "Underholdning" begyndt igen!

Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 50 point
Dato : 22-01-08 04:50

Får du mails fra andre,har du opsat dit mail program efter formateringen (konti,password,server)

Godkendelse af svar
Fra : cristian2

Dato : 22-01-08 21:28

Tak for svaret Manse9933.