/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
AVG antivirus.
Fra : 100241
Vist : 5456 gange
100 point
Dato : 21-01-08 15:52

Hvor deaktiverer jeg AVG antiviruspogram uden at slette pogrammet helt ,jeg skal have downloaded en ny driver?

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 21-01-08 15:54

- det behøver du ikke deaktivere for at gøre...

Kommentar
Fra : 100241

Dato : 21-01-08 15:59

Efter samtale med HP support skal antivirus pogrammer lukkes inden downloadning.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-01-08 16:02

Så højreklikker du bare på iconet og lukker programmet....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-01-08 16:03

Hp vil nok gerne ind og "snuse" - så pas på hvad du henter...

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 21-01-08 16:04

- gør som refi skriver, eller bare download. Der sker ikke noget farligt...

Kommentar
Fra : f.elsborg

Dato : 21-01-08 16:05

Som Stouenberg skriver, behøver du ikke at stoppe AVG for at skifte en driver, men det gøres ved at højreklikke på ikonet for AVG i proces-feltet nederst til højre i din startbjælke (nede ved siden af uret), og derefter vælge Quit AVGFree control center. Det er så muligt, at du skal stoppe de enkelte processer som AVG har i gang (tryk på CTRL + Alt + Delete samtidigt, vælg så processer, og kig så efter alt der har med avg at gøre, marker processen, og vælg så "Afslut proces" - hvis du ikke ved, hvad du laver her, så hold fingrene væk!!!)

Men prøv lige først, om du dog ikke kan opgradere driveren, selv om AVG kører.

Vh.
Finn

Kommentar
Fra : fluffyclaus

Dato : 21-01-08 16:18

@100241

Du har nu fat i noget der!

Det er sjældent der går noget galt ved driverinstallation. Men som udgangspunkt er det tilrådeligt altid at deaktivere antivirus, inden du installere nye drivere. ISÆR Nvidia drivere til grafikkort.

Følg du bare f.elsborgs procedure.

Vh Fluffy

Kommentar
Fra : 100241

Dato : 21-01-08 16:47

Tak for hjælpen men hvordan kommer AVG ikonet tilbage på linien?

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 21-01-08 16:59

- ved genstart...

Kommentar
Fra : chaufrat

Dato : 21-01-08 16:59

Det gør det næste gang du starter op.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-01-08 17:54

Eller du går i din startmenu og starter det selv

Kommentar
Fra : f.elsborg

Dato : 21-01-08 18:08

du skal formentligt genstarte efter installation af driveren, og så skulle AVG gerne være tilbage

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 21-01-08 19:43

Højreklikke på ikonet, (måske i din startlinje) og "Quit"

Kommentar
Fra : Pietra

Dato : 26-01-08 22:06

Som svar på dit spørgsmål ville jeg sige at du skulle højreklikke på ikonet nede
i proceslinjen og så afslutte det ><

Kommentar
Fra : egoland

Dato : 30-01-08 20:32

Jeg downloader rask væk HP-drivere uden at slå AVG fra: NO problemos!