/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Hvad er gamle femkroner værd?
Fra : bbn
Vist : 3163 gange
100 point
Dato : 16-02-03 18:05

Er der nogen, som ved, om gamle femkroner (dem uden hul) er "værd at samle på"? Dem, jeg har, er almindeligt slidte, så jeg ved ikke, om de kan have interesse for samlere. Så vidt jeg ved, skal den slags mønter helst være "ubrugte"...

Accepteret svar
Fra : Franksp

Modtaget 110 point
Dato : 16-02-03 18:10

Hej bbn

Da jeg ikke ved hvor gamle de er, så prøv denne hjemmeside, så kan du selv se hvad værdien er af de forskellige årgange

http://home5.inet.tele.dk/kkappel/page4.html

Med venlig hilsen og god fornøjelse

Franksp

Kommentar
Fra : oldwiking

Dato : 16-02-03 18:18

ikke fem flade hihi QW

Kommentar
Fra : dr_scooter

Dato : 16-02-03 19:27

ikke en lallende fis

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 16-02-03 21:17

I må meget undskylde. Nu synes jeg at både, du "oldwiking" og "dr_scooter" er meget useriøse, med de nedværdigende svar I giver. Det synes jeg ikke er fair, når "bbn" stiller er seriøst spørgsmål.
Hvis I ikke har et ordentligt svar, så lad dog være. Hvis I, af en eller anden uforklarlig grund, ikke kan lade være med det, så svar dog ordentligt og ikke latterliggørende.
Efterhånden kan jeg godt forstå, at der (desværre) er mange "gamle brugere", der har forladt kandu.dk
Jeg synes også det må være ærgerligt for Kandu's redaktion, at se - hvor det store arbejde de har gjort - forsvinder hen. Det synes jeg ikke de har fortjent.

Inden I eventuelt farer til tasterne, og giver mig et "møjfald" - så lov mig - at I tænker over hvad I skriver.

Med venlig hilsen og ønskes om en fremtidig god tone i kandu.dk

Franksp

Kommentar
Fra : oldwiking

Dato : 16-02-03 21:52

Undskyld altså, det faldt bare sådan ud af "fingrene" godt ord igen, men det vare nu nok en rum tid før disse mønter gefinder en art værdi.
OW

Kommentar
Fra : safarano

Dato : 17-02-03 15:12

Det er da fuldstændig lige meget hvad en gammel femkrone er værd!

PØJ PØJ

Godkendelse af svar
Fra : bbn

Dato : 17-02-03 16:22

Tak for svaret Franksp.