/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 810
Beocom 2 og IP telefoni !!
Fra : import1995
Vist : 810 gange
50 point
Dato : 21-01-08 10:45

Jeg har bredbåndstelefoni ved tellio og har oplevet problemer med at min Beocom ringer når jeg lægger på, samt andre sjove ting, har hørt at B&O telefoner kan drille med hensyn til IP telefoni, er der nogen der ved mere !!! Tellio bad mig prøve at holde R tasten nede mens håndsættet sad i lader ( i 1 min ), dette skulle evt. hjælpe !!!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-01-08 15:13

B & O og IP-telefoni passer ikke sammen og kommer sikkert ALDRIG til det....

De er ikke bygget til den slags....

De KAN bruges - men med diverse fejl......

Annuller spørgsmålet
Fra : import1995

Dato : 13-02-08 10:31

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål