/ Forside/ Interesser / Hus og have / Vand og VVS / Spørgsmål
10  e.c 2605
Vaskemaskinen bipper
Fra : biols
Vist : 593 gange
16 point
Dato : 21-01-08 08:49

Hej

Min Bauknecht (tror nok det er en WA3660) går i stå og begynder at bippe når den skal slynge tøjet. Jeg har undersøgt filtret og afløbsslangen og begge dele har ingen problemer. Er der nogen der måske ved der er galt og hvad jeg eventuelt kan gøre?

Biols

Accepteret svar
Fra : berpox

Modtaget 26 point
Dato : 21-01-08 09:10

Hvad siger manualen om det?

Godkendelse af svar
Fra : biols

Dato : 21-01-08 11:31

manualen er lidt vag på området, da de fejlmeldinger der angives ikke stemmer overens med de lamper der lyser. Altså er jeg lidt på bar bund der...

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 21-01-08 13:02

var det en rem der var hoppet af? Eller skulle den have nye kul?