/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
frossen thinkpad
Fra : jensviggo
Vist : 565 gange
34 point
Dato : 20-01-08 18:38

min thinkpad er frosset helt fast, har prøvet "alle" tilgængelige forslag men den ligger stadig på køl

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-01-08 18:40

Og i stedet for at svare i de spørgsmål du HAR stillet - stiller du8 bare flere....

Køb nu den kuglepen

Og send komputeren til de varme lande..... (så fryser den ikke mere).....

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-01-08 18:58

Ja hvad med at deltage i dine egne spørgsmål, det kunne være løsningen til bedre svar

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 20-01-08 19:06

det er ikke humor, eller mangel på samme der mangler i det her forum når selv topscorer kan udtale sådan, det må være skønt at være så bedre vidende, og jeg som troede, at pladsen var til for at de vidende havde mulighed for at hjælpe ikke så vidende, men der må jeg tro om.
min kære thinkpad har faktisk været i Afrika, men det var før den blev syg, men jeg kunne jo prøve, men hvad nu hvis heller ikke det hjælper????

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-01-08 19:10

Du har jo allerede mindst et åbent spørgsmål, angående den Thinkpad, hvad med at gøre dem færdige før du stiller nye og næsten enslydende spørgsmål, er det fordi du regner med at andre end de der allerede deltager skal komme og hjælpe ?

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 20-01-08 19:18

da jeg ikke endnu har fået nøglen der kan låse den famøse Thinkpad op, ser jeg ingen grund til at gøre noget færdigt, men det ser ud til, at der er ingen der har nøglen ej heller en dirk.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-01-08 19:45

Ser ud til du har ret

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 20-01-08 19:56

Hvis man kigger i din historik så har du det jo med at annulerer dine spørgsmål selv om en masse bruger tid på dig sså hvoffor sku man så prøve at hjælpe ?? og når du så åbner nye spørgsmål om samme emne ja hva'ska'man så tænke siger jeg bare

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-01-08 20:36

1. har du prøvet at slette HD
2. installere på ny
3. nej til opdatering
4. hente drivere og installere dem.
5. efter at jeg foreslog dette
6. hvorfor prøver du ikke det der foreslås
7. hvis du sige ja så har du den hurtigste installationsskive som findes.
For så hurtig kan jeg ikke installere..................

Hvad mener du med nøglen, kan du ikke lukke din comp op eller er det nøglen til XP.
Jeg har da en nøgle.