/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
hvorfor sender den sådan???
Fra : return
Vist : 538 gange
100 point
Dato : 20-01-08 17:22

Hej

har stofanet og har vista på pc bruger windows mail mit spørgsmål er nu : når man sender en mail til en ja så sender man den til personen men hvorfor kommer den samme så også i ens indbakke ???????????

håber der er nogen der kan hjælpe da jeg ikke lige ved hovrdan man løser dettte problem

Kommentar
Fra : HansJensen41

Dato : 20-01-08 17:29

Du skal kigge på din server. Der har du forskellige muligheder for at videresende eller gemme forskellige steder. Prøv at eksperimentere lidt der. Jeg bruger gmail som server, så jeg ved ikke lige, hvordan du skal gøre hos stofa.

Kommentar
Fra : return

Dato : 20-01-08 18:04

er der ikke andre bud eller er der kun denne som er læsningen ??

Kommentar
Fra : return

Dato : 20-01-08 18:04

er der ikke andre bud eller er der kun denne som er løsningen ??

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-01-08 18:39

Det kunne være i Windows mail programmet, har du set i Indstillinger, der måske mulighed for sende en kopi til dig selv, jeg tror ikke at det er mail serveren som laver det nummer, men er ikke sikker

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 100 point
Dato : 21-01-08 00:27

Tror du må logge ind på din mail konto, på serveren hos Stofa og se om der er noget du kan ændre, jeg har lige haft en Vista computer mellem hændrene, indstillinger i Windows mail er nøjagtig som i Outlook Express, altså det kan ikke være den som laver nummeret

Godkendelse af svar
Fra : return

Dato : 21-01-08 14:11

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-01-08 14:45

Selv tak, fik du ændret indstillinger ?