/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
"Survivors"
Fra : bolette
Vist : 1090 gange
100 point
Dato : 20-01-08 15:35

Hej til alle Ville høre om man kan købe tv serien med danske undertekster "Survivors" Den blev vist over dansk tv i årene 1975-1977 den hed på dansk "De overlevende" Den kan købes på engelsk DVD i sæson-bokse. Men jeg er ikke så god til at forstå engelsk
Mvh.Bolette

Kommentar
Fra : ulleulle

Dato : 20-01-08 16:37

Hmmm... De steder, man kan finde via Google er kun med engelske undertekster. Har du prøvet at spørge nogle af alle DVD-forretningerne på nettet? MVh. Ulle

Kommentar
Fra : bolette

Dato : 20-01-08 16:41

Nej - Jeg har kun søgt på nettet. Har også skrevet til DR. Men de kunne ikke hjælpe mig

Kommentar
Fra : ulleulle

Dato : 20-01-08 16:57

Der foreligger nok den mulighed, at den kun er lavet med engelske undertekster... men prøv diverse DVD-butikker. Du kan se en masse via denne link:
http://www.google.dk/search?hl=da&q=Survivors%2Bdvd&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta=cr%3DcountryDK
MVh. Ulle