/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
lukker
Fra : jensviggo
Vist : 557 gange
50 point
Dato : 20-01-08 14:28

ufattelig som jeg skal døje med den thinkpad

var ved at geninstallere wp så lukker den ned, og jeg kan ikke komme i kontakt med den igen, har prøvet ctrl alt del det hjalp heller ikke prøvet on/off på tastaturet heller ikke..............hvad gør jeg????????

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 20-01-08 14:45

var ved at geninstallere wp Er det word perfekt eller er det XP du vil installere ?
Men i alle tilfælde holder du F8 nede og tilbagestiller eller kører i fejlsikker tilstand.

Dette ser ikke så godt ud:
- Ubesvarede 5
- Besvarede 20
- Annullerede 46
- Slettede 1
Ialt 72

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 20-01-08 14:50

- jensviggo, køb dig en kuglepen og en A4 blok...

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 20-01-08 14:55

det er xp

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-01-08 15:26

thinkpad - har du driver CD til den comp.
Står der noget om win 98 på undersiden.
Ved du hvor hurtig den comp er - målt i Mhz
Den bør være mindst 350 og helst 450 Mhz for at kunne køre XP

Fortæl hvilken hastighed den comp har.

Ellers -
kan du måske køre Linux eks. ubuntu på den maskine, og det program kan downloades gratis (helt lovligt og uden dikkedarer)
ubuntu fylder 697 Mb altså en hel CD.
Comp. kan så bootes på denne live CD og evt. installeres bagefter.
se her hvad ubuntu er www.ubuntudanmark.dk

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 20-01-08 17:08

hvorfor anulerer du alle de spørgsmål.. har kigget et par stykker og kan se at du faktisk har fået fornuftige svar på dem