/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Vista og HP 3380 printer
Fra : golfine
Vist : 444 gange
200 point
Dato : 20-01-08 11:55

Hej
Efter dages søgen, har jeg ikke kunne finde en løsning på at få min HP laserjet 3380 til at køre på Vista Home Premium 32 DK, via USB porten, hp support siden skriver at drivere er installeret i vista, men der er ingen reaktion når man sætter stikket i, og softwaren til printeren vil ikke installeres, den leder bare efter printer, men det sjove er at under Device Information og usb, der står printeren som tilsluttet ? alt er checket kabel, port, printer, osv. nogen der har en konstruktiv løsning.
/golfine

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-01-08 12:44

Tilføj din printer manuel, fra Kontrolpanel Tilføj printer, jeg kan ikke huske nøjagtig havd det hedder i Vista men jeg tilsluttede en HP C3100 printer på den måde for ikke så længe siden

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-01-08 12:45

Det er rigtig som HP support siger, du skal slet ikke bruge den medfølgende cd

Kommentar
Fra : golfine

Dato : 20-01-08 14:02

Man kan kun tilføje en LPT printer, ikke USB den vil den selv finde, men det kan den jo ikke...

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 20-01-08 19:29

Hvis du vil installere den skal du allerførst installere softwaren før du plugger printeren i usb stikket. Så går det hele af sig selv.

Nu er du nok nødt til af afinstallere det hele igen og så forfra.

Kommentar
Fra : golfine

Dato : 20-01-08 21:24

Man kan ikke installere noget som helst, som jeg skriver: softwaren til printeren vil ikke installeres, den leder bare efter printer, og så sker der ikke mere,

så der er ikke noget at afinstallere.