/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Arto fryser
Fra : Annzophie
Vist : 359 gange
40 point
Dato : 20-01-08 11:11

Hej hej.

Jeg er lidt forvirret. Min computer (stationær) virker helt fint... Også internettet. Men hver gang jeg skal ind på arto.dk, fryser siden nærmest. Den når aldrig at hente arto.dk helt frem, og jeg bliver nødt til at kalde joblisten frem, for at kunne lukke siden ned igen...

Det er virkelig irriterende, så jeg håber, at der er nogen som kan hjælpe med, hvad det kunne være!

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 20-01-08 11:32

Prøv at gå ind og slet midlertidige filer oppe i funktioner og internetindstilliger.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 20-01-08 11:34

- hent og kør en Ccleaner:

http://www.ccleaner.com/download

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 20-01-08 13:04

Det må være arto´s problem, den børnehave ser vi ikke her.

Kommentar
Fra : Annzophie

Dato : 21-01-08 14:51

Børnehave? /: Det har jo ikke noget med arto.dk at gøre - det er noget med min computer ..

Kommentar
Fra : disken_69

Dato : 21-01-08 22:21

Citat
Børnehave? /: Det har jo ikke noget med arto.dk at gøre - det er noget med min computer ..

UP you`s MATE__SPØRG OG FUCK PÅ SAMME TID =
DIN PC HAR BARE LÅST SIDEN ____= GENSTART
ELLER DE ER BEGYNDT at smide aktixe exser ud til VOKSNE BRUGERE
SÅ ER DE NEMMERE AT SPORE __= lol
OG MED DIT ordforbrug____VILLE JEG SHU GÅ VÆRTSHUS ISTEDET

Kommentar
Fra : Annzophie

Dato : 22-01-08 18:14

Hva' sker der?! Drop alt det der med børnehaven og værtshuset... Det er fandme ikke mit problem, at I ikke har andet at give jer til end at komme med dumme og useriøse kommentarer til mit spørgsmål. Det er ikke det jeg søger. TAK!

Kommentar
Fra : tigerlover

Dato : 24-02-08 09:54

har du brøve at opdate dit Flash Code Pack da Arto bruger det og hvis det ikke hjælper og ryde op i temporary internet files og se hvad der sker