/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Villy Charles Vilhelm Jensen.
Fra : fj2901
Vist : 1052 gange
300 point
Dato : 20-01-08 11:04

Jeg søger oplysninger om Villy Charles Vilhelm Jensen Født 03-03-1904 mener han flyttede til
Rønne ca 1930 giftede sig og fik børn

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 20-01-08 11:14

Og du kender ikke hans far?

Lidt svært at finde oplysninger om personer på nettet født efter ca 1880...

Hvor boede han før han drog til Rønne??
Hilsen Svend

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 20-01-08 11:34

Lidt heldigt hvis det er ham her, nederst:
"
Hans Otto Andersen , født 7 AUG 1879 i Olsker. Han blev gift med Petrea Frederikke Kofoed , født 23 JUN 1880 i Rutsker, død 1 APR 1955. Hans død 24 AUG 1939 i København. Tog navnet Anhøj. Biograferet i "Klippeøens Mænd". Rigsdagsmand for partiet venstre.

Børn:

i Helga Margrethe Anhøj , født 30 MAR 1904. Hun blev gift med Vilhelm Jensen . Helga død 24 JAN 1977.
"
Men prøv aaligevel at se her: Svend
http://home.tiscali.dk/jvh/jesperandersen/JAsefterkommere.htm

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 20-01-08 12:51

Hvis alt andet svigter kender jeg en slægtsforsker i Rønne: Karen Reib,
hun har data over næsten hele "solskins" øen;
sidst vi var der under gymnastik landsstævnet regnede det hele tiden, Svend

Accepteret svar
Fra : bjabi

Modtaget 300 point
Dato : 20-01-08 17:35

Han er gift den 22 mar 1931 i Sct. Nicolai kirke. Rønne med Edith Marie Hansen.

Han er chauffør og boede Margurithevej 23 i Rønne. Født i Trinitatis sogn, Fredericia søn af Jernbanearbejder Johan Albert Jensen og Louise Laurentius Mortensen.

Hun er født 26 april 1903 i Rønne, datter af Gasværksarbejder Martin Kristian Hansen og Petrea Kristine Kuhre.

Resten kan du slå op i kirkebogen for Rønne der er offentlig tilgængelig på Landsarkiver i København.

God fornøjelse

Bjarne Bidstrup

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 20-01-08 18:02

Imponerende Bjarne,
vil du røbe hvordan du fandt frem til alt dette?

Kendte du ham?? Eller har du adgang til kilder vi ikke kender???
Vil gerne lære mere, Svend

Godkendelse af svar
Fra : fj2901

Dato : 20-01-08 18:31

Tak for svaret bjabi.

Det var virkelig imponerende kender du så også hans børn. Villy var faktisk min farbror.

Hilsen Finn

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 20-01-08 18:40

Du kan stadig nå at fortælle hvordan du fandt disse oplysninger...
har brugt flere timer uden at finde en brøkdel, Svend