/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Uønskede emails
Fra : annefj
Vist : 521 gange
21 point
Dato : 20-01-08 10:48

Hos to hold venner havner mine mails altid i mappen: Uønskede mails.
Jeg kan ikke se, at det skulle komme fra en fejl hos mig, men hvordan fjerner disse venner det, så det ikke hele tiden sker?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 20-01-08 10:49

Ved at klikke på ikke spam i outlook express.

Kommentar
Fra : annefj

Dato : 20-01-08 10:53

Vi bruger begge Outlook, hvor finder vi det der?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 20-01-08 10:54

ved ikke, bruger kun outlook express.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 20-01-08 11:06

Vedledningen fra Outlook 2000:

Citat
Tilføje eller fjerne en e-mail-adresse fra listen over afsendere af uønskede e-mails
1: Klik på Indbakke .

2: Klik på Organiser .

3: Klik på Uønsket e-mail.

4: Klik på kæden for indstillinger.

5: Klik på Rediger afsendere af uønsket e-mail, hvis du vil ændre listen over afsendere af kommercielle e-mails.

6: Klik på Rediger afsendere af indhold beregnet for voksne, hvis du vil ændre listen over afsendere af indhold beregnet for voksne.

Se om det evt. hjælper.

Kommentar
Fra : clou

Dato : 20-01-08 11:33

Højreklik på meddelelsen - kør ned til Uønsket mail - tryk på - Føj afsender til liste ovre sikre afsendere.

Så skulle du ikke ryge derned mere

Clou

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-01-08 12:31

joo altså det er så vennerne der skal gøre det hvis de også bruger outlook

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 20-01-08 15:15

Hvis du vil vil have den tilbage. Klik på mappen der ligger i "uønsket" og gå ned på IKKE uønsket