/ Forside/ Interesser / Helbred / Ernæring / Spørgsmål
10  erling_l 304
vægtforøgelse
Fra : jensviggo
Vist : 561 gange
50 point
Dato : 20-01-08 00:57

jeg vil gerne ta´ 5 kg på i vægt hvordan gør jeg

jensviggo

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 20-01-08 01:42

Er dette en vittighedsside ??

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 20-01-08 01:47

Ellers ska du bare sp..(æde på Mc donalds i en fjorten dage i træk eller drikke en havl liter fløde om dagen samt inhalerer 5 store softice Eller holde op med at ryge eller sidde på din flade foran skærmen resten af vinteren og så guffe en masse lust chokolade kob lidt flomme og du skal selvfølgelig ikke hente det selv så ricikerer du jo at tabe noget igen inden det har sat sig ordentligt

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-01-08 03:19

Du skal træne i et fitness center, og få lagt et individuelt program, som tilgodeser dit ønske om at veje mere.

Inden længe vil du øge din muskelmasse. Musker vejer mere end fedt, og ser også langt pænere ud, end en vægt opnået ved at flade ud foran TV'et med en bunke ulækker chokolade..

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 20-01-08 08:37

jeg kan helt tilslutte mig creamygirls råd.Derudover kan du læse nogle kostråd her, der skulle øge vægten. Held og lykke med det
http://www.apoteket.dk/servlet/apoteket/artikel?cx=713&id=8026

mere om mad, træning etc http://www.iform.dk/Crosslink.jsp?d=433&a=2682

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-01-08 08:38

Lyt til en klog pige Suno, så lærer du noget, som du kan bruge, i stedet for alt dit værdiløse og intetsigende tåbeævl. Man andet kunne jo ikke forventes af dig. Dine forudsætninger er åbenlyst begrænsede, men desværre følger evnen til saglig selvkritik ikke med din tilstand. Trist

Kommentar
Fra : metteto

Dato : 20-01-08 08:41

Hvor er det uretfærdigt fordelt!!!!
Men creamy har ret. Og så spise efter de almene kostregler, skrue en anelse op for energimængden.

Kommentar
Fra : kanusti

Dato : 20-01-08 13:24

Hej kender godt problemet, blev for snart 4 år siden opereret i maven, havde blod i bughulen, og derefter tabte jeg mig 15 kg ned til 45 kg. Og har siden prøvet at tage dem på igen, hvilket ikke er så nemt som det lyder, men kan tilslutte mig det med at muskler vejer mere end fedt. jeg er selv idrætslærer og det hjælper faktisk, er kommet helt op på 53 kg, men det er jo stadig ikke det samme, og kender godt fornemmelsen af at ligne en der lider af en spiseforstyrrelse, men bare tag det roligt, det skal nok gå. 5 kg er faktisk ikke så meget,
spis fornuftigt, som du plejer, spis meget kulhydrat, da det først bliver forbrændt, så beholder du det fedt du har sparet sammen...
Held og lykke med det...

Kommentar
Fra : disken_69

Dato : 21-01-08 21:51

Citat
Er dette en vittighedsside ??

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa