/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
forkert parametere?
Fra : lillelyst
Vist : 794 gange
30 point
Dato : 19-01-08 09:40

Jeg forsøger at kopiere denne her fil fra dvd-rommet til harddisken, men får hele tiden fejlmeldingen: http://peecee.dk/upload/view/91645.

Uanset om jeg vælger kopieringsmetoden: højreklik kopiere, ctrl+c eller jeg benytter datafiler i postprogrammet og tilføj - hjælper intet.

Mega vigtige dataer ligger her og jeg står og mangler dem allerede i dag (i min virksomhed), så jeg håber på en hånd fra jer.

Jeg tillader mig at lægge spørgsmålet i hos eksperten og håber på jeres forståelse. Linket er: http://www.eksperten.dk/spm/815444

Kommentar
Fra : dk

Dato : 19-01-08 09:55

hvis det er en pst fil så
skal du vælge importere i outlook

se her http://support.microsoft.com/kb/287070/da
under
Sådan importeres data fra en .pst-fil til Outlook

Kommentar
Fra : lillelyst

Dato : 19-01-08 10:34

dk> hjælper desværre ikke da det i princippet er samme metode som jeg benytter i min beskrivelse. Prøv at se mit øverste link.

Kommentar
Fra : dk

Dato : 19-01-08 11:15

har du kan du kopier/importere outlook.pst ??
kunne tyde på der er fejl edb.pst filen, har du mulighed for at kopier den på en anden computer ??

Kommentar
Fra : lillelyst

Dato : 19-01-08 11:23

Hej. Den mulighed er afprøvet - men uden held desværre.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-01-08 11:38

Kan du lægge den i en mappe på harddisken. og så lade Outlook importere derfra.

Kommentar
Fra : lillelyst

Dato : 19-01-08 11:58

Den mulighed Eywind er også blevet afprøvet. Desværre får jeg samme fejlmelding.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-01-08 12:03

Kan det være en versionskonflikt.

Kommentar
Fra : lillelyst

Dato : 19-01-08 12:16

Burde det ikke være. Har lige prøvet at lave samme operation fra en anden computer - meldingen er fortsat det samme.

Kommentar
Fra : dk

Dato : 19-01-08 12:34

får du fejlen både ved outlook.pst og edb.pst ??

i det tilfælde er der fejl i filerne....ell. DVD skiven

kan du åbne filen "bare ved at dobbeltklik på den ??

Kommentar
Fra : WinXPeter

Dato : 19-01-08 16:00

Det er ikke fordi at du har et langt mappe heraki på CDen

Det skulle egentligt ikke være noget problem når stien virker på den harddisk hvor filen er brændt fra, men det virker ikke altid.

Jeg har mange harddiske og jeg har det problem at hvis jeg flytter en mappe med mange undermapper, hvor jeg har tilgang til alle filer, fra foreksempel drev D til mit H drev som er en ekstern harddisk, så er der ikke nogen problemer med at flytte mappen, men jeg kan ikke åbne de inderste mapper/filer når den så ligger på H.

Hvis jeg prøver at flytte samme mappe fra mit I drev som også er en ekstern harddisk til H drevet, så kan det ikke lade sig gøre. Den flytter så kun mapperne indtil den når et punkt i stien og så stopper den.

Hvorfor der er den forskel aner jeg ikke, men jeg kan løse mit problem ved at omdøbe mapperne til kortere navne oppefra, indtil jeg kan åbne alle filer.
Den løsning kan du jo ikke bruge når mapperne ligger på en CD.

Så en løsning har jeg altså ikke til dig, men blot en ide om hvad problemet kan være.

Kommentar
Fra : lillelyst

Dato : 19-01-08 16:01

Det er kun EDB-filen den er gal med. De andre filer kan fint kopieres.

Kommentar
Fra : WinXPeter

Dato : 19-01-08 16:15

Hvad siger den mon til hvis du prøver at lave et Image af Cden ?

Måske værd at prøve

Kommentar
Fra : lillelyst

Dato : 19-01-08 23:24

winxpeter> Din kommentar lyder interessant og ja der er rigtig mange mapper koblet på den fil. Har også prøvet at lave et image af filen - men nej. Så jeg søger videre. Tak foreløbig til jer alle.

Venlig hilsen
Jørgen Ries