/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Pointene ved Kandu
Fra : Gucci1704
Vist : 517 gange
50 point
Dato : 19-01-08 08:10

Min mor har lige lagt Kandu ud i "foretrukne". Hun kendte ikke disse sider.
Men .....der poppper ingen point op, når hun logger på.
Hun ville gerne have stillet et spørgsmål forleden, men det var der ikke point til.
Hvorfor ?
Har du oplevet det samme, da du startede ?
Og hvordan løste du dette problem ?

Hejsa

Gucci

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 19-01-08 08:28

Jeg vil tro at det nu har ordnet sig. Der har været store problemer med KANDU den sidste tid, hvor det har kørt meget mærkeligt, når det har kørt. Noget tyder på der har været problemer med deres server, men tilsyneladende kører det normalt igen, for første gang i et stykke tid.
Stil i jeres spørgsmål, og der skal nok dukke svar op.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-01-08 08:43

stilkene - meget har ordnet sig - men det med de sølle point - hmmm - jeg er ikke sikker for nogen får og nogen får ikke - hvad det så end ligger i fra kandu´s side

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-01-08 10:03

egentlig burde den her tråd ligge i kategorien kandu.dk - men lad lige tråden køre så vi har mulighed for at se om point dukker op imorgen for eks

Kommentar
Fra : chaufrat

Dato : 19-01-08 10:06

Ja nu modtager jeg da mails igen fra kandu men ind imellem får jeg ikke point. Det er tilsyneladende lidt tilfældigt om jeg får eller ikke får point. Nogen gange får jeg og så anden gang jeg går på kandu forsvinder de tildelte point af en eller anden grund. Der er ikke andet at gøre end at vente og se. Det nytter ikke at skrive til kandu. De svarer ikke på henvendelser.

MVH chaufrat

Kommentar
Fra : Gucci1704

Dato : 19-01-08 10:12

For dårligt, de ikke svarer.
Toppen af ligegyldighed og dovenskab.
Men de reklamepenge de tjener her, tror jeg nok de reagerer på, hvis de ikke får dem...

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-01-08 10:15

tjahhhh

forresten kan du jo stille spørgsmålet på din mors vegne - eller din mor kan oprette sig som superbruger - så er der da de 200 at bruge af

ps har i lang tid ikke fået point så ved ikke om jeg får eller ej - er egentlig kun opmærksom på det når nogen klager over de ikke får - så vil da lige se imorgen

Kommentar
Fra : chaufrat

Dato : 19-01-08 10:29

Ja det her med at svare kniber det med, men de gange jeg har haft problemer og har skrevet har jeg intet svar fået, men efter et stykke tid er problemerne blevet løst. Så jeg går ud fra de har modtaget mine mails, løst problemet men ikke svaret. Pyt det er da et OK site og der er masser af god hjælp at få.

MVH chaufrat

Kommentar
Fra : arnely

Dato : 19-01-08 11:20

Jeg får værken mail eller point fra Kandu, selvom jeg har skrevet til kandu

Jeg syntes man er lidt arrogant på Kandu, når man ikke gider og hjælpe sine brugere.

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 19-01-08 11:29

Det med at vi ikke altid fik point o.s.v., har jeg måske lidt på fornemmelsen har været sådan siden jeg har været medlem, men jeg tjekker det ikke.
Det er blot en tanke jeg har gjort mig, og tænkte det skulle være sådan med sådant et system.
Jeg kan tilslutte mig at de er meget lidt meddelsomme. For et par år siden mistede jeg alt, også min identitet, -ved skift af komputer-, jeg skrev nogle gange til dem om mit problem, og mine tabte point, men kunne overhovedet ikke få dem i tale. Så dengang blev jeg så vred at jeg ikke ville deltage i sådant et forum.
Men tiden læger alle sår. -- Som sagt

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-01-08 13:51

Gør som andre, sæt selv ind på kontoen.

Kommentar
Fra : arnely

Dato : 19-01-08 19:49

Nu skal jeg ellers love for at jeg har fået post fra Kandu

29 mails fra Kandu

Takker og bukker

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-01-08 12:17

Jeg får da mine 20 daglige point, hvis jeg logger på. Lavede en test fra i går til i dag, da jeg ikke er så fokuseret på om jeg har fået mine ledige point.

Men det er da muligt at skrive et spørgsmål til 10 point, har din mor ikke det !!!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-01-08 12:30

hmmm fik dagens 20 da jeg loggede ind - de er nu væk igen igen - så der er altså et og andet galt for nogen af og til (det er nu anden gang jeg logger ind og de 20 fra i morges er pist væk)

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-01-08 12:38

Jeg loggede af kandu, genstartede min comp. og mine 20 point for i dag er der stadig.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-01-08 12:44

samme her ans - det er jo ikke noget man lige lægger mærke til normalt - men ok nogen af os får altså ikke altid de daglige point tilsyneladende - jeg vil lige lægge mærke til det imorgen igen.
(gad vide om det er en kandu fejl eller pga visse indstillinger hos brugeren ? )

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-01-08 12:53

Jeg lægger ikke mærke til point, jo det gør jeg så, når andre har problemer. Så ser jeg lige efter om jeg får mine point, når jeg logger på. Så i morgen vil jeg lige se om x85 stiger til x105

Om det er en fejl fra kandu eller fra brugernes indstillinger, det ved jeg ikke.

Kommentar
Fra : Gucci1704

Dato : 20-01-08 14:46

Nej ans,- hun har 5 point,- ved ikke helt hvordan det resultat kan opstå. Det har været lykkedes at stille ET spørgsmål for hende,- men siden kun de 5 tilbage,- og med dem kan hun ikke mere.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-01-08 14:55

Ja det er jo lidt svært at svare på !! Hvor mange point blev der brugt til det spørgsmål din mor stillede og hvornår blev hun bruger på kandu !!!!

Men de ledige point kan jo bruges til at stille spørgsmål med samt købe svar i "lukkede" spørgsmål.

Så bliver point fratrukket de ledige point der var til rådighed.

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 20-01-08 15:18

Vi kunne jo prøve at hjælpe din mor ved at overføre nogle point. E.v.t. ved at give os et link til hendes spørgsmål, som hun nåede at oprette, - så kunne vi jo prøve at købe svar, for så at se om hun får point denne vej.
Ellers vil jeg foreslå at genoprette en ny identitet (Brugerprofil).

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-01-08 11:59

nå - idag blev der 20 point hos mig lige fra i morges og efter rensning og genstart - kandu´s veje er og bliver uransagelige

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-01-08 12:57

Jeg har igen i dag fået 20 point, og de er der stadig uden genstart af comp.

Jeg har netop nu logget på kandu.

Kommentar
Fra : arnely

Dato : 21-01-08 14:24

Jeg sætter hak af her.

Fik igen point da jeg loggede på i dag

Annuller spørgsmålet
Fra : Gucci1704

Dato : 03-02-08 10:08

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål