/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Besøgstæller
Fra : clausgh
Vist : 664 gange
100 point
Dato : 18-01-08 22:32

Hej.

Har nogen en kode til en simpel besøgstæller?
Den skal tælle antal gange en side er set. Det drejer sig om forskellige sider som alle skal have sin egen tæller der viser hvor mange gange den er set.

Jeg ved at det kan findes mange steder på nettet, men jeg vil gerne have det liggende på min egen server og uden alle mulige reklamer.

VH Claus

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 18-01-08 22:38
Kommentar
Fra : clausgh

Dato : 18-01-08 22:50

som sagt vil jeg gerne have at den ligger på min egen server.

ellers tak

Kommentar
Fra : severino

Dato : 18-01-08 23:05

Det kræver et lille program som køre i baggrunden på din server, som hjemmesiden kontakter og opdatere besøgslisten.
Men lige hvor du finder et sådant, ved jeg ikke!

Kommentar
Fra : clausgh

Dato : 18-01-08 23:07

Der er ingen simpel løsning?

Kommentar
Fra : disken_69

Dato : 18-01-08 23:09

VB__

Kommentar
Fra : clausgh

Dato : 18-01-08 23:20

?

Kommentar
Fra : severino

Dato : 18-01-08 23:25

Nej ikke i dette tilfælde, så du må ud på nettet og oprette de nødvendige tællere. Måske din hjemmeside udbyder har dette som et tilbud for dig!

Kommentar
Fra : clausgh

Dato : 18-01-08 23:31

Det må da være muligt at lave.

Her er et link til en af nyhedsavisens artikler. til sidst i artiklen står der hvor mange gange den er læst:
http://avisen.dk/unge-holdt-fest-ritts-forhave-180108.aspx

Det er sådan det skal være

Kommentar
Fra : disken_69

Dato : 18-01-08 23:34

Citat
Jeg ved at det kan findes mange steder på nettet, men jeg vil gerne have det liggende på min egen server og uden alle mulige reklamer.

Deer er sikkert mange muligheder = ?
HVIS DU HAR DIN EGEN SERVER.

Du kunne jo hente dem direkte fra din database,
eller fra din firewall, begge har oplysninger om BESØG
både med IP og andet.

Og disse kan du så videresende til din ''index.html''

Men er ikke helt KLAR over hvad du mener.

Kommentar
Fra : disken_69

Dato : 18-01-08 23:36

Citat
Unge med rod i ungdomshusmiljøet i København holdt fredag aften en gadefest foran overborgmester Ritt Bjerregaards hus. Cirka 100 aktivister deltog i festen, der varede en times tid og forløb uden vold, hærværk eller anholdelser.

Ritt Bjerregaard deltog ikke i festen og stak heller ikke hovedet ud af hoveddøren for at høre, hvad de unge havde at sige.

Svaret kender hun sikkert også.

For de unge ville gerne markere, at de stadig står uden et hus i København.

- Selvom der er kommet en hensigtserklæring fra borgerrepræsentationen, er vi i tvivl om hvorvidt Ritt har viljen til en løsning. Der virker til at man forsøger at begrave problemerne hver eneste gang der ikke er larm i gaderne, på trods af at det nu kun handler om at få de praktiske ting på plads, lyder det i en pressemeddelse.

Sagen om et nyt ungdomshus i København står lidt stille for tiden. De unge og Københavns Kommune er enige om, at der skal være et hus for de unge. Man også blevet enige om, at den fond, der tidligere har villet købe et hus til de unge, skal sikre, at det kommende hus lever op til gældende lovgivning.

Men parterne er ikke blevet enige om, hvor huset skal placeres.

OG HVAD HAR DET ED EN TÆLLER AT GØRE<-----------------

Kommentar
Fra : clausgh

Dato : 18-01-08 23:37

når jeg siger at det skal ligge på min egen server mener jeg at det ikke skal komme fra en server som jeg ikke aner hvor er.

Jer har ikke selv serveren - jeg bruger surftown som host, og de understøtter så godt som alt..

Kommentar
Fra : clausgh

Dato : 18-01-08 23:39

---tælleren ligger i bunden af artiklen. det er for at vise hvad jeg mener

Kommentar
Fra : disken_69

Dato : 18-01-08 23:39

sorry____LÆSTE ikke SIDSTE LINIE
Kan som regelt KUN lade sig gøre med EGEN privat server = i DIT EGET HJEM.
Ellers skal du have et script indlagt på din side, som opdatere dine BESØG.

Kommentar
Fra : disken_69

Dato : 18-01-08 23:39

Kommentar
Fra : clausgh

Dato : 18-01-08 23:39

ja jeg regnede men at man bare kunne indsætte et script, men det lyder ikke sådan

Kommentar
Fra : disken_69

Dato : 18-01-08 23:43

Citat
som opdatere dine BESØG.

Og det er der IKKE mange NETUDBYDERE der med PÅ.

Men JEG har DA forstået den rigtig.

AT DU HAR DIN EGEN SERVER.
SLET IKKE og langt derfra.

Citat
når jeg siger at det skal ligge på min egen server mener jeg at det ikke skal komme fra en server som jeg ikke aner hvor er.

[B]Jer har ikke selv serveren -[/B] jeg bruger surftown som host, og de understøtter så godt som alt..

Opgiver

Kommentar
Fra : clausgh

Dato : 18-01-08 23:44

fint. det er åbenbart svært

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 18-01-08 23:52

Nogle er lette at sætte op og andre er en pain in the ase,jeg har ikke selv behov for en på serveren,jeg benytter en ekstern og kan oprette en til alle sider/undersider vis jeg ville(gratis)
Lidt at lege med>
http://www.hotscripts.com/PHP/Scripts_and_Programs/Counters/index.html

http://www.google.dk/search?hl=da&q=%20php+site+counter

gider ikke selv at rode med det.

Kommentar
Fra : disken_69

Dato : 18-01-08 23:58

Citat
fint. det er åbenbart svært

NJET_____bare de rigtige KOMMER TIL

Men du hsr JO så IKKE en HJEMME - server ? eller.

Når den er hostet

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 19-01-08 00:03

man kan godt sætte et php script op på et webhotel,der er også php countere der benytter MySQL database.

Kommentar
Fra : disken_69

Dato : 19-01-08 00:43

Citat
man kan godt sætte et php script op på et webhotel,der er også php countere der benytter MySQL database.

HAR ___jo ikke modsagt dig_________ENDNU
Men BARE __lige at lave det...sgu da skie nemt / GU DET EJ
Har selv haft det spørgsmål oppe i andre Forum´s
Og som du skriver, PHP // på en HTML side = uden database........ups
Har ikke modtaget en løsning ENDNU...
Og får det sikkert aldrig...
Nat

Men på egen server JO ??______)&&¤Q!!!%&&%

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 19-01-08 00:49

Citat
Og som du skriver, PHP // på en HTML side = uden database........ups

DHtml siden linker til counteren i php.lige som dit cobbermine foto album,counteren er bare embedet i html
dokumentet,en mappe med php filerne/counter billeder
og et java schript i html doc,der er så mange af den slaks mulighedder at man kan blive helt rundtosset.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 19-01-08 00:51

nogle php countere kan godt kører uden database,uden statestik.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 19-01-08 00:54

rode rode,selv rettelser påkrævet,men en counter/stattestik tilbyder de fleste webhotel udbydere,
one.com har en i kontrolpanelet og domænedriect har en man kan installerer(også php)

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 19-01-08 00:55
Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 19-01-08 00:58

har indsat tre countere på mine domæner men kan oprette lige så mange jeg har behov for,kan sætte en på hver eneste side vis jeg ville som tæller individuelt

Kommentar
Fra : disken_69

Dato : 19-01-08 01:23

Citat
cobbermine foto album

ØHhhhhhhhhhhhh____LOL
Det virker sgi DA.
;Men slet ikke det jeg tænke på.
SKÅLllllllllllllllllllllllllll___________
Citat
DHtml siden linker til counteren i php.lige som dit cobbermine foto album,counteren er bare embedet i html
dokumentet,en mappe med php filerne/counter billeder
og et java schript i html doc,der er så mange af den slaks mulighedder at man kan blive helt rundtosset.

Og så løber det hele i rund_kreds og tæller på libet LØS
______________

Har også spurgt på en TÆLLER / html
der kan se hvor maaange gange filen er hentet,
MEN,,, orker det ikke foreløbigt,,,,,,,,,,,da MØJ_katten
altid/ som regel lægger sig på mime tangenter, INDEN jeg når at gemme.

r PT i gang med Visaul Basic, _________________
SOM HAR RIGTIG MANGE MULIGHEDER__________LILLE ______lol.

Ha D e t.
Troede ikke du havde været omkring mig +mine mine- pro billeder.
Kun FOR AMATØRER + deres, alt andet kan også smides op

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 19-01-08 01:32

Det var din side/dig der fik mig til at hente cobbermine til mine to domæner,men de er under opbygning og ligger stille hen, har laveste
prioritet i øjeblikket(test fase)
http://manse9933.dk/billed_galleri/
http://erbimax.dk/cop_dir/

Kommentar
Fra : disken_69

Dato : 19-01-08 02:27

Har du hentet ALLE skin´s.
Har dem ALLE, hvis du ikke gider hente dem enkelt af gangen
Plus du kan meget hurigt lave dine egne = med paint eller andet

Min mening, for ? mamge Thumbs pr side, man skal scrolle sidddddddddddddelænssssssssssssss,
og det er der ikke manhe der GIDER, men skal DA GERNE give dig et par tips.

IKKE at misse DET,men det kan tiltider minde om en LANG kode på en NOTEPAD
Du har såmæmd bare sat det LIDT forkrt op.

FØRSTE fejl ___lad andre uploade / om du vil eller skal godkende
DU har sat SPROG til ___________? ÆDER UPLOAD TID. +
Dansk side _____
Og så VIL JEG MENE, du har valgt forkert ''skin'' da du skal op i
ALBUMLISTE_ ? for at komme videre. UPLOAD / + eventuelt registrere
DET må jeg desværre bruge, da du ellers bliver SPAMMET
Det bør stå ??? med det samme, at JEG er velkommen til at smid en fil op til dig.

BILLEDDERNE / eller brugeren / ER OP TIL DIG SELV.
eller PR MAIL, betsemmer du selv.
Anden fejl ::::::jeg GENTAGER MIG SELV______
DU SKAL BEGRÆNSE UPLOAD TIL EN STØRRELSE DER PASSER TIL SIDEN
mine må ikke overskride 1000x700 ? så hut jeg kan tænke, +
5? -MB for andre filer MP3 ______Ups
og der kan DU bruge den INDBYGGEDE ? billedbehandling
ellers får du et billede der IKKE kan seés, i fuld skærm

Smider det gerne som billederr, bare jeg ved HVAD /
og andet, du ønsker,

NÅ GnAt
Oh PØJ med skidtet

Kommentar
Fra : disken_69

Dato : 19-01-08 02:31

Så kom vinden til ? Jylland------

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 19-01-08 04:36

Tak for dine råd men jeg har brugt 5 minutter på dem bare for at tjekke udsende,jeg kender til alt resten,har læst på mine lektier

Kommentar
Fra : disken_69

Dato : 19-01-08 04:45

TJA__________5 MIN ____med en KAT
Og du får TÆSK::::::::::::

Men OK_ har copper på 2 sider, og bruger KUN et ''skin''

Da JEG har oplevet at de ''frivilligt'' efter et par dage skifter til andet

MEN___ellers, hjælper jeg gerne.

Ville ELLERS gerne have smidt et billede op___ af min MC

Men KINA / nytårét er vist fyret af.

Og passer vel heller ikke ind på din side _________

BIIIIII APPY rod_ræcer

Kommentar
Fra : clausgh

Dato : 19-01-08 12:50

hvis i vil diskutere det der galleri, kan i så ikke starte et andet forum..

men tak for svaret længere oppe..

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 19-01-08 13:02

Det har vi gjort i nat,for ikke at spamme din tråd,PM.
disken tjek dine pm'er.

Kommentar
Fra : pitepite

Dato : 23-02-08 20:14

jeg sku da ikke være så svært...se her http://www.speedycounter.com/