/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
!!Gratis SMS Fra Pc!!
Fra : Sunowich
Vist : 913 gange
500 point
Dato : 18-01-08 17:41

Hejsa havde dette spørgsmål på forleden dag og fik også et godt link men ak selv om der stod at sms'en var sendt på sms siden og jeg gav poient for et godt svar og lukkede spørgsmålet viste det sig desværre at det ikke virkede med det link såe prøver lige igen og denne gang lukker jeg ikke spørgsmålet før jeg er sikker på at det virker

Med venlig hilsen og god aften Weekend SunoFisken

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-01-08 17:47

Du fik da flere "gode" svar, har du prøvet dem alle??

Øv det link havde jeg ellers gemt.... fortæl lige om resten virker

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 18-01-08 17:51

Gratis til Telia-kunder http://www.tekstbesked.dk/

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : wulffe83

Dato : 18-01-08 19:10

Gratis sms til ALLE selvskaber --> www.smsme.dk

Wulffe ´Go Weekend ;)

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 18-01-08 19:17

Ovenstående link fra wuffe er bare til en filmklub ved navn crimescene eller andre reklamer man ser godtnok lige en mobil så drop bare at gå derind
Er du morsom eller hva Wuffe

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 18-01-08 19:19

Sjovt nok er det visse typer der vælger den der øst maske har jeg oplevet er det for ikke at blive genkendt ??

Kommentar
Fra : wulffe83

Dato : 18-01-08 19:21

Hva snakker du om ?

Måske skulle du lige give dig tid til og se det igennem ?!

http://www.smsme.dk/?page=salg 1 . Tryk på Send SMS 2. Bliv medlem 3. Tryk på Send SMS IGEN og du kan sende sms´er

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 18-01-08 19:39

Ok var lidt hurtig En uforebeholden undskyldning fra mig bare jeg lige ku spole tilbage UNDSKYLD

Accepteret svar
Fra : wulffe83

Modtaget 500 point
Dato : 18-01-08 19:42

Det går nok

Kommentar
Fra : Simmaster

Dato : 18-01-08 19:44

Der er en her: http://m1.dk/sms_login.php

Fra den 18 januar kan du ikke oprette nye gratisbrugere af sms tjenesten, men du må få min gratisbruger hvis du vil have den, jeg bruger den så sjældent alligevel. Bare sig til så sender jeg dig login info.

Godkendelse af svar
Fra : Sunowich

Dato : 18-01-08 21:40

Tak for svaret wulffe83.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-01-08 21:42

Og så kan du ellers prøve dig frem her

http://www.gratisportal.dk/?action=gratissms

hvis du vil have et bredere udvalg

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 18-01-08 21:45

Simmaster vil da gerne have de oplysninger

Mvh SunoFisken

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-01-08 21:50

Sunowantefisk.... var den kommentar til mig... kæden knækkede.

Mit link er til flere der reklamerer med gratis sms.... skriver de

Kommentar
Fra : Simmaster

Dato : 18-01-08 21:53

Hvad vil du med dem Fisk? Du fik jo svar fra anden side, så nu kan du vel sende gratis sms

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 18-01-08 23:36

Den her er bare god nok Nordsted det virker sku og så er jeg altså flov
Hvis jeg skal prøve at finde en undskyldning så må det være den irriterende afbrydelse i en anden tråd u no

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-01-08 12:46

Sunowantefisk, rolig nu, Wulffe har jo tilgivet dig

Ja det var lidt ærgeligt, og jeg er slet ikke køn nok til at komme med til komsammen, jeg vil jo nødig forskrække Cykelmyggen

Nå skidt pyt, solen skinner