/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
lille reol til skrivebordet
Fra : andreasf
Vist : 1818 gange
100 point
Dato : 17-01-08 20:40

Jeg søger en meget lille reol eller lignende, som jeg kan have stående på mit skrivebord. Den skal have en højde og længde på mellem 30 og 50 cm, og skal bruges til diverse småting, der ellers bare flyder på skrivebordet: skriveredskaber, CD/DVD'er, enkelte papirer og bøger, digitalkamera, usb-nøgle, elstern harddisk etc.

Jeg har søgt lidt på nettet, men har ikke haft heldet med mig endnu. Er der nogen der har et bud på noget, der kunne løse denne opgave?

mvh

Kommentar
Fra : droslerne

Dato : 17-01-08 20:48

har du prøvet Ikea

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-01-08 20:48

Der er bl.a. denne

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/70115540

Men kik lidt rundt på deres side, så er der sikkert flere muligheder

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 17-01-08 20:48

Det er vist det vi andre bruger en plastbakke/kurv til

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 17-01-08 21:03

Et alternativ: tastatur med roderum
http://www.pcworld.dk/art/7851?a=category&i=260

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 17-01-08 21:12
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 17-01-08 21:17

http://www.traevarer-butik.dk/

Findes det, findes det her.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 18-01-08 09:34

Hva med en cd hylde af en slags de findes i utallige afskygninger og kan jo bruges til andet Hvis du har en genbrugsstation/loppeforretning/marked i nærheden ka du jo nærmest få den i nakken ...og pas lie på med det hvis det er en med flere rum i feks og skinner til cder så ka du jo bare fjerne nogle af skinnerne

Hav en god fredag og Week-end Fra SunoFisken Wanda

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 12-02-08 22:56

Har du fået styr på det så luk venligst dit spørgsmål eller spørg noget mere

Mvh Sunofisken