/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
CD til MP3 på comp.
Fra : Eyvind
Vist : 531 gange
100 point
Dato : 17-01-08 16:52

Jeg har et program som fulgte med en brænder.
Det er Easy CD Creator 5 platinum og der følger et program med som er godt til at udvælge og lave MP3 filer fra CD.
De andre brænderprogrammer Nero / Ashampo / nyere Easy CD creator kan kun øverføre direkte til en CD (som jeg læser det)

Programmet er her hvis nogen kender et tilsvarende som kan køres i XP / VIsta.

http://peecee.dk/upload/view/91254

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 110 point
Dato : 17-01-08 17:28

Jeg kender ikke meget til Vista, men dette skulle også kunne klare det http://www.softpedia.com/get/Multimedia/Audio/Audio-CD-Rippers-Encoders/CD2MP3-PM.shtml

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 17-01-08 17:38

Selv ved kørsel som administrator ville den ikke køres/installeres (jeg har winzip) /

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-01-08 17:59

Kig lige her....

http://www.roxio.com/enu/support/ecdc/software_updates.html

Men hvad er problemet ???

Kan du ikke installere eller hvad.....

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 17-01-08 19:00

Jo tak men jeg har denne opdate software som er brugt lige siden win 2000 kom på markedet.
Det var sådan at den opdate (downdate) fjernede Take Two og det skulle gøres inden der blev foretaget en genstart. Men visse udgaver (lovlige) vil ikke acceptere programmet selv om den installeres i "kør som".
Derfor leder jeg efter et program som kan det samme - altså bare udvælge og convertere CD numre til MP3 som kan lægges i en mappe på harddisken.
Som det kan ses på billedet er der pile som flytter musikfiler over og en knap til at formatere.
http://peecee.dk/upload/view/91254

Mit behov:
CD musik > MP3 > mappe på comp................helst nemt.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 17-01-08 19:32

Sorry der røg jeres påænger..................................jeg fandt den selv.

http://www.nch.com.au/rip/index.html
Den læser min CD og er lige til at bruge.
Express Rip is completely free.
EDB skal være nemt og ikke besværligt.

Godkendelse af svar
Fra : Eyvind

Dato : 17-01-08 19:33

Tak for svaret bentjuul. Det var da et forsøg..............

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 18-01-08 01:23

Jamen Eyvind dog, min kommentar var jo ubrugelig - du kunne da bare annullere spørgsmålet

Men tak for din venlighed.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 18-01-08 19:42

Jammen - bentjuul - du var jo den første med en "ubrugelig" løsning.