/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
glasslibning
Fra : fjordglimt
Vist : 1410 gange
26 point
Dato : 16-02-03 12:59

ER der mon nogen der ligger inde med mønstre til glasslibning, så er jeg meget interesseret, da jeg laver meget af det , derfor er jeg ogs¨interesseret i at få nogle nye ideer. Alt har interesse, jeg harprøvet at finde noget på blioteket, men detkunne ikke lade sig gøre. PÅ forhånd mange tak.

Accepteret svar
Fra : Nakita

Modtaget 36 point
Dato : 16-02-03 13:26

Dette spørgsmål har da vist ikke ret meget med SLÆGTSFORSKNING at gøre ??????

Kommentar
Fra : Varla

Dato : 16-02-03 13:42

Jeg kan vist kun hjæpe med familiemønstre og så at slibe en skraber.
mvh

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 16-02-03 16:34

Hvis du stiller spørgsmålet i en anden emnegruppe,
får du sikkert bedre råd ?

Her er f.eks. spørgsmål om glasfliser:
http://www.kandu.dk/dk/emne/20406

hilsen Svend