/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
Samsung HR757 HD/DVD optager
Fra : Benjamin.Hansen
Vist : 1215 gange
300 point
Dato : 17-01-08 12:42

Hejsa
Da jeg overvejer at købe en DVD/HD optager vil jeg gerne vide om der er nogen der har erfaringer med Samsung HR757?
Er det en model hvor køleblæser larmer meget?
Hvis der er link til test, tæller dette positivt ifbm. point
Vh Benjamin

Accepteret svar
Fra : Webtytte

Modtaget 310 point
Dato : 17-01-08 12:55

Hej Benjamin,

Jeg har ingen erfaringer selv, men jeg har læst om den her: http://www.recorders.dk/forum/forum_posts.asp?TID=25094&PN=4&TPN=1

Overvejer selv at købe en :)

Mvh
Webtytte

Kommentar
Fra : WinXPeter

Dato : 17-01-08 12:56

Har ikke personligt kendskab til den, men her er et link til et forum.

Kan se at klagepunkterne mest går på Tuner og timer.

Der er 3 sider

http://www.recorders.dk/forum/forum_posts.asp?TID=25094&PN=4

Kommentar
Fra : WinXPeter

Dato : 17-01-08 12:58

Samme link

Kommentar
Fra : Webtytte

Dato : 17-01-08 12:58

Haha, jeg kom først

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 17-01-08 13:18

Jeg valgte at købe en Sony hos Fona der har dem på tilbud pt. http://nozebra.ipapercms.dk/Fona/kataloger/Storsalget/ se side 11.

Jeg havde læst forskellige dårlige anmeldelser på Samsung HR757 og samtidig havde jeg læst gode anmeldelser på Sony.

Jeg har også en Phillips som jeg er meget glad for og begge er med 160 GB harddisk.

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 17-01-08 13:31

bentjuul
Hvad med blæserstøj fra din SONY, larmer den meget?
Som det fremgår at de tidligere link er der beskrevet noget om landekoder, er det noget man skal bekymre sig om? (jeg har ikke tænkt mig at importere DVD film).
mvh Benjamin

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 17-01-08 13:31

Jeg forsøgte mig iøvrigt at udskifte harddiske i min Phillips harddiskoptager - læs her http://www.kandu.dk/Spg111769.aspx

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 17-01-08 13:35

Min støjer ikke meget, men der er da nogle der har haft problemer med støj. Jeg tror mere det var i de tidligere modeller.

Min Phillips støjer heller ikke meget - det er sådan at jeg kan høre dem når fjernsyn og andet er slukket, men det er absolut ikke højt.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 17-01-08 17:11

- her kan du samlæe lidt viden om Samsung-maskinerne:

http://www.hifi4all.dk/forum/search.asp?KW=samsung&SM=1&SI=PT&FM=24&OB=1

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 17-01-08 18:38

Hejsa
Jeg lader spørgsmålet stå åbent lidt endnu, da der er sikkert andre der er lige så forvirret mht. til køb af DVD optager..
Jeg har i seperate spørgsmål uddelt lidt point, til dem der har deltaget.
mvh Ben

Godkendelse af svar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 24-01-08 13:24

Tak for svaret Webtytte.
Så lukker jeg denne....
Du var den første ´så du får de point der var i indlæget..
mvh
Ben

Kommentar
Fra : Webtytte

Dato : 24-01-08 15:18

Takska'duha! :D