/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Hjælp til tuning af yamaha 4 gear.
Fra : Timberjack
Vist : 520 gange
28 point
Dato : 16-02-03 12:40

Jeg kan ikke forstå at min Yamaha 4 Gear ikke kan køre hurtiger
end 70 ned af bakke, når den har en 43mm cylender, 16mm kapurator og
12hk cross udstødning.
jeg har stillet kapuratoren.
Hvad kan jeg mere gøre?

Kommentar
Fra : PSX

Dato : 16-02-03 14:07

har huske at tage en boreplade på elles virker det ikke at den ikke får nok benzin ind

Kommentar
Fra : Banshee

Dato : 16-02-03 21:35

hej Timberjack
jeg ville lige spørge dig om, hvad det er der sker når den kører dens max hastighed?

prutter den?
så skal du stille tændingen!

kan den køre ud i alle gearne og bliver den ved med at tage flere og flere omdrejninger i 4 gear?
så skal du sætte en større gearing på prøv 15 tands fortandhjul!

hvis det ikke er noget af dette så prøv at skrive igen 8O)
hilsen Banshee

Accepteret svar
Fra : kylle

Modtaget 28 point
Dato : 19-02-03 16:18

prøv at stille spørgsmålet i knallert-gruppen, der er nok flere der er kloge på emnet.

MVH kylle