/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Højtalervalg?
Fra : acilia
Vist : 357 gange
100 point
Dato : 16-01-08 20:50

Jeg har lige haft et computersammenbrud som min kollega fiksede. Nu sidder jeg så her med en USB cordless phone, et webcam med højtaler og et par almindelige (Dell) højtalere.
Når jeg går ind og vil vælge højtalere under lyde og lydenheder så foreslår den kun min usb cordless phone og altså ikke mine højtalere.
Hjælp? Hvordan får jeg tilsluttet de højtalere igen så de virker?
Mit webcam er et logitech og her er der sådan en lydinstillingsguide hvor jeg burde kunne vælge mellem alle 3 dele - men her kan jeg altså også kun vælge mellem webcam som microfon og min usb telefon som højtalere.
Det driver mig til vanvid!
HELP

Kommentar
Fra : acilia

Dato : 16-01-08 20:51

Ps. undskyld skrev lige forkert - det er selvfølgelig et webcam med microfon og ikke med højtaler.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 16-01-08 21:04

Prøv lie at tage den der usb tin ud først

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 16-01-08 21:06

Mangler lie et g Altså Under kontrolpanel kan du gå ind under system og derinde under enheder er der nogle gule trekanter derinde ??

Kommentar
Fra : acilia

Dato : 16-01-08 21:45

øhmm under kontrolpanel og system er der ikke noget der hedder enheder. Under Hardware er der noget som hedder enhedshåndtering - der er vist ikke nogle gule trekanter?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 16-01-08 21:56

System Hardware Enhedshåndtering Vist ikke hmmm er der eller er der ikke ???? Er der mere end en lyddriver feks??

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 100 point
Dato : 16-01-08 21:57

System Hardware Enhedshåndtering enheder glemte jeg lie

Kommentar
Fra : acilia

Dato : 16-01-08 22:02

uff - jeg tror vist hellere jeg må tage min computer med tilbage til min kollega imorgen. Jeg tør simpelthen ikke pille mere ved det.. (det var nemlig sådan den brød sammen i første omgang...)
Men tusind tak for hjælpsomheden..

Godkendelse af svar
Fra : acilia

Dato : 16-01-08 22:02

Du får lige tak igen..

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 16-01-08 22:11

Takker men der kan ikke ske andet at hvis du opgraderer driveren eller sletter den geninstalleres det igen når maskinen genstartes