/ Forside/ Teknologi / Udvikling / ASP / Spørgsmål
10  Random 410
ClanWar Script
Fra : Blight_dk
Vist : 979 gange
500 point
Dato : 16-02-03 12:29

Jeg har downloadet et clanwar script på http://www.hotscripts.com/Detailed/16723.html men jeg ved ikke hvordan jeg skal får det til at virke.
Hvad skal jeg gøre?

mvh
blight

Accepteret svar
Fra : cumano

Modtaget 510 point
Dato : 16-02-03 12:36

Hej Blight_dk
Du skal gå ind i filen dataconn.asp
og ændre linien
myConn.Open "DRIVER={Microsoft Access Driver (*.mdb)}; DBQ=" & Server.mappath("clanwars.mdb")
til
myConn.Open "DRIVER={Microsoft Access Driver (*.mdb)}; DBQ=C:\MinSti\clanwars.mdb"
så hvis scriptet ligger i C:\inetpub\wwwroot\clanwars skal det være
myConn.Open "DRIVER={Microsoft Access Driver (*.mdb)}; DBQ=C:\inetpub\wwwroot\clanwars\clanwars.mdb"

Sådan kommer det til at se ud:
<%
Set myConn = Server.CreateObject("ADODB.Connection")
'MySQL Version
'myConn.Open "DRIVER={MySQL}; SERVER=localhost; UID=root; PWD=; DATABASE=clanwars;"
'Access Version
myConn.Open "DRIVER={Microsoft Access Driver (*.mdb)}; DBQ=C:\inetpub\wwwroot\clanwars\clanwars.mdb"
%>

/Cumano

Kommentar
Fra : alkoy

Dato : 16-02-03 13:45

jeg har den hel rígtige løsning bare pointne første...jeg har svaret på mange hvor jeg ikke har fået pointne.

Kommentar
Fra : Blight_dk

Dato : 16-02-03 14:25

akloy hvordan kan være sikker på at du svare hvis jeg giver dig de point?

blight

Kommentar
Fra : cumano

Dato : 16-02-03 14:26

Hej blight
kan du få det til at virke?

/Cumano

Kommentar
Fra : alkoy

Dato : 16-02-03 14:42

det ved jeg ikke

Kommentar
Fra : Blight_dk

Dato : 16-02-03 15:14

nej jeg kan ikke få det til at virke :(
kan du ikke kontakte mig på mIRC #xt.dk eller msn messenger blight_dk@yahoo.dk

mvh
blight aka [X-T]zaix