/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
kvindelig neger stripper
Fra : sanne36
Vist : 3983 gange
200 point
Dato : 15-01-08 15:39

Hey!

Mangler en kvindelig neger stripper/danser eller lign til en mand der fylder 60 som altid har pjattet med og vil "prøve" en neger! Det skal nu bare være som et festligt indslag, da manden er godt gift!!

Håber der er nogle der har adresser eller lign......?

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 15-01-08 17:10

- skær nosserne af manden før desserten, det bliver garanteret festligt - OG SIKKE FARVER!!!

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 15-01-08 19:03

Nogle drømme har bedst at ikke at blive levet ud...
De bagerste sider i Ekstrabladet er leveringsdygige i mangt og meget...
Holder mig dog fast i mit første synspunkt, det vil være trist hvis ønsket kun er alm. mandehørm...
vh Benjamin

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 15-01-08 19:13

Ordet neger får mig til at tænke på slavetiden i USA.
Det hedder sort nu om dage.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 15-01-08 19:29

Måske du ka finde noget her værsko og søg ellers må du evt ringe til en og så kan hun måske finde en til dig http://www.google.dk/search?hl=da&q=Striptease+.dk&meta=
Mvh Sunofisken som syns det er ok med strip så længe den Sorte (hmm lyder det mindre diskriminerende)eller den mørklødet pige selv ønsker og bliver betalt hvad hun skal have.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-01-08 19:32

I dette link er der to piger, den ene Fyn/Jylland, den anden kun Jylland, så hvor bor i??

http://www.stripperdronningen.dk/piger.html

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 15-01-08 20:43

Hej
Jeg syntes at i skal give manden en tur til Gent i Belgien på Hotel Eden en enkelt overnatning eller 2

http://www.booking.com/hotel/be/edengent.html?aid=312738;label=be-da-sNLQRK0gdTFJX16AWUGePgS1029840399;sid=08ec63d23adf7ebf0d809aeacea94f0e

Det ligger lige ved siden af de listige gader med masser af Røde lanterner, der er masse af mørklødet piger der gerne vil strippe for ham, til rene Aldi priser.

IPM

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 16-01-08 08:32

To Vovser påen gang troede lie jeg så (forskelligt Dobbelt øhhhhh)

Hav en god dag med massere Humør Hilsen Sunofisken

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 200 point
Dato : 12-02-08 22:46

Har du fået styr på det så luk venligst dit spørgsmål eller spørg noget mere

Mvh Sunofisken

Kommentar
Fra : sanne36

Dato : 13-02-08 14:26

Halløj og undskyld af H..... til hvis jeg har stødt nogen på manchetterne derude, det er jo kun en uskyldig spøg til en go ven der fylder 60 og ikke et sexfixeret racistisk uhyre! Så hermed er dette spørgsmål lukket og slukket! Fortsat go dag, mvh Sanne

Godkendelse af svar
Fra : sanne36

Dato : 13-02-08 14:26

Tak for svaret Sunowich.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 13-02-08 16:31

Takker og bukker