/ Forside/ Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 510
problemer med at gå ind på www
Fra : bfksorte
Vist : 407 gange
200 point
Dato : 15-01-08 15:04

Jeg har været ude at rejse i længere tid, men undrede mig over, da jeg havde været hjemme et par uger over, at jeg ikke fik nogle spørgsmål eller tips fra kandu. I dag forsøgte jeg så, at gå ind på hjemmesiden via www.kandu.dk, men den sagde, at der var fejl i systemet og noget med, at jeg skulle gå ind på web.configuration file. Jeg prøvede, men blev ikke klogere.
Jeg vil høre om andre har samme problemer eller om nogen kan hjælpe mig.
Jeg er gået ind på "kandu" via et gammelt spørgsmål, så det kan jeg godt.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-01-08 15:12

Hvis du har sat ,,,,, (komma) som i dit link er det klart det ikke virker....

www.kandu.dk - det virker...

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 15-01-08 15:19

Det har været nede i dag og det er ikke eb joke

Kommentar
Fra : chaufrat

Dato : 15-01-08 15:22

Hej der har længe været problemer med at modtage mails fra kandu.dk. Der er tilsyneladende noget galt med deres server. Jeg har ikke modtaget mails fra dem den sidste uge med undtagelse af et par stykker. I dag får jeg også meddelelse om serverfejl. Tror de arbejder på sagen. Ind imellem lykkes det at komme igennem. For eksempel nu.

MVH chaufrat

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-01-08 15:26

Jeg har kun fået 3 mails fra kandu siden den 6. januar 2008.

Men i dag har kandu da været helt umulig med "der er sket en fejl på siden"

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 15-01-08 16:02

DET HER STÅR DER NÅR MAN PRØVER AT ÅBNE KANDU, EFTER 4 FORSØG LYKKES DET SÅ KANDU ER VIST IKKE HELT PÅ DUPPERNE IDAG

VENLIG HILSEN CHICAPIGEN

Server Error in '/' Application.
--------------------------------------------------------------------------------

Runtime Error
Description: An application error occurred on the server. The current custom error settings for this application prevent the details of the application error from being viewed remotely (for security reasons). It could, however, be viewed by browsers running on the local server machine.

Details: To enable the details of this specific error message to be viewable on remote machines, please create a <customErrors> tag within a "web.config" configuration file located in the root directory of the current web application. This <customErrors> tag should then have its "mode" attribute set to "Off".

<!-- Web.Config Configuration File -->

<configuration>
<system.web>
<customErrors mode="Off"/>
</system.web>
</configuration>

Notes: The current error page you are seeing can be replaced by a custom error page by modifying the "defaultRedirect" attribute of the application's <customErrors> configuration tag to point to a custom error page URL.

<!-- Web.Config Configuration File -->

<configuration>
<system.web>
<customErrors mode="RemoteOnly" defaultRedirect="mycustompage.htm"/>
</system.web>
</configuration>