/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Sony Ericsson opdatering
Fra : henham
Vist : 586 gange
50 point
Dato : 15-01-08 13:28

har lige opdateret min Sony Ericsson k790i... nu skriver den indsæt korekt simkort kan den bliver vel ikke simlåst igen når man opdatere?

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 15-01-08 14:26

Jeg har også opdateret min Sony Ericsson w850i og der var der ikke noget i vejen,prøv at opdaterer den igen og så se om det ikke hjælper

Kommentar
Fra : henham

Dato : 15-01-08 14:37

hejsa det har vi prøvet det hjalp ikke

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-01-08 14:52

HVORFRA og HVAD har du opdateret ????

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 15-01-08 15:14

refi
Mon ikke det er fra http://www.sonyericsson.com/cws/support/updateservice?cc=dk&lc=da

Man får en cd med,når man køber en ericsson telefon og derfra kan man opdater sin telefon,det er derfra jeg opdater min

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-01-08 15:59

Måske....

Men det kunne også være forkert software der er lagt ind siden den fejler....

Kommentar
Fra : henham

Dato : 15-01-08 19:44

ved ikke hvorfor det skulle være den forkerte software den fandt selv telefonen og skrev det rigtig da jeg gjorde det...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-01-08 20:46

Næh....

Men et eller andet er jo gået galt......

Den virkede jo inden.....

I øvrigt forstår jeg ikke man har så travlt med de opdateringer - hvad skulle være ændret på din telefon ????

Kommentar
Fra : Comel

Dato : 22-01-08 15:52

Citat
I øvrigt forstår jeg ikke man har så travlt med de opdateringer - hvad skulle være ændret på din telefon ????

Altså jeg opdaterede min fordi mine højtaler ikke fungedere. Telia fortalte at det muligvis ville hjælpe. Og det gjorde det sgu. Men siden da har jeg ikke vælge dansk sprog. Eneste alternativ er engelsk.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-01-08 15:57

Ergo har du hentet en forkert opdatering....

Hent den ovenover....

Er det den du har hentet må du en tur til Telia...

Da det er sket efter deres råd er der vel garanti på endnu.....

Kommentar
Fra : Comel

Dato : 23-01-08 08:58

Jo - det var ovennævnte jeg hentede....men ja, Telia må sgu skride ind.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 02-02-08 10:50

Opdatering af software kan sagtens reetablere en sim lås, bare spørg dem der har købt Iphone fra Telekæden