/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
billed vedlæg til spørgsmål
Fra : torbens1
Vist : 564 gange
50 point
Dato : 15-01-08 10:20

Jeg har en lidt speciel telefon, og søger en brugsanvisning.
For bedre at få spørgsmålet til at fange, er det da muligt at vedlægge spørgsmålet et billed af telefonen

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 15-01-08 10:24

Ja i wwwpeace.dk

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 15-01-08 10:29

Nå ikke rigtigt så her er et andet http://www.studieportalen.dk/Forums/Thread.aspx?id=439174

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 15-01-08 10:30

Lidt nede på siden ka du læse om det

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-01-08 10:32

Du kan oploade dine billeder hertil, lægge koden på kandu, så kan vi se dine billeder

http://peecee.dk/

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 15-01-08 10:34

Hmm ka finde andre men ikke lie det jeg egentlig ville findehttp://www.newfreedownloads.com/find/upload.html

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 15-01-08 10:35

Godt Nordsted Jeg må vist på stavekursus. Hya fo di orbænne

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 15-01-08 10:38

Ups Altså Nordsted har du kigget lidt længere nede af siden ???????????????

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-01-08 10:40

Ja, jeg har kikket, nu hvor du spørger, men er der noget galt da?? siden er blevet fornyet, men der kan da stadig lægges billeder ind, så vi kan se dem??

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 15-01-08 10:43

Ok jeg troede lie et øjeblik det var dig og dine venners feriebilleder mm der var røget forkert

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-01-08 10:52

Man kan aldig vide

Kandu er underlig lige pt, - der er desværre sket en fejl på siden - skrives der på nogle af siderne andre er bare ok???

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 15-01-08 11:16

Ja har set det Der er nok nogle der er ved at overtage den

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 15-01-08 11:41

Hos mig er det 2 fejlmeldelser
Server Error in '/' Application.
--------------------------------------------------------------------------------

Runtime Error
Description: An application error occurred on the server. The current custom error settings for this application prevent the details of the application error from being viewed remotely (for security reasons). It could, however, be viewed by browsers running on the local server machine.

Details: To enable the details of this specific error message to be viewable on remote machines, please create a <customErrors> tag within a "web.config" configuration file located in the root directory of the current web application. This <customErrors> tag should then have its "mode" attribute set to "Off".

<!-- Web.Config Configuration File -->

<configuration>
<system.web>
<customErrors mode="Off"/>
</system.web>
</configuration>

Notes: The current error page you are seeing can be replaced by a custom error page by modifying the "defaultRedirect" attribute of the application's <customErrors> configuration tag to point to a custom error page URL.

<!-- Web.Config Configuration File -->

<configuration>
<system.web>
<customErrors mode="RemoteOnly" defaultRedirect="mycustompage.htm"/>
</system.web>
</configuration>

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 15-01-08 11:42

Ja undskyld spørgsmålstiller skal nok holde mig fra din tråd nu

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 15-01-08 12:56

http://www.peecee.dk/
Klik på gennemse og find det billede eller sreenshot du har liggende.
Og klik så på opload

Hvis du også skriver din mailadresse (som kun peecee kan se)
vil du kunne slette billedet igen senere.

Ps.
Undskyld roderiet her på Kandu.
Svend og jeg er ved at flytte det hele over på IQdu-der.Tk

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 15-01-08 14:36

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 15-01-08 14:51

Citat
flytte det hele over på IQdu-der.Tk

Du mener kassen med pils.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-01-08 19:23

Teil for pokker så tænk dig dog om, de skal kun ha vand derover, vi beholder øllerne her på kandu

e.c du kan godt holde op med at skrive sådan noget, er du klar over, at jeg fik kaffen galt i halsen, nu kunne det jo være gået grueligt galt, men nu kunne jeg nøjes med at skifte bluse