/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Syrefaste rustfri maskinskruer
Fra : steenfibiger
Vist : 838 gange
50 point
Dato : 15-01-08 09:50

Hvor kan jeg købe rustfrie og syrefaste møtrikker til maskinskruer i A4 kvalitet i Århus eller Odense?

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 15-01-08 09:56

kan købes på nettet, hvis du ikke finder dem i en butik.

http://www.google.com/search?hl=da&q=Syrefaste+rustfri+maskinskruer+A4&btnG=S%C3%B8g&lr=

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 16-01-08 05:46

den kan du få i de fleste større byggemarkeder eller maskinforretning

Kommentar
Fra : pbp_et

Dato : 17-01-08 13:30

BILTEMA (sælger på postordre og internetordre) har et pænt udvalg. Har varehus i Næstved og Ålborg og kan hittes på www.biltema.dk
Ellers prøv og find en RIGTIG VÆRKTØJSFORRETNING, sjældent men ikke uopnåeligt. Men BILTEMAs priser gør det fordelagtigt at handle der, hvis du skal bruge for over 300 kroner boltevarer.
mvh
pbp

Kommentar
Fra : steenfibiger

Dato : 22-01-08 13:41

Jeg skal blot bruge en enkelt møtrik - Findes der et syrefast A4 sortiment hos Bauhaus, Silvan, XL eller hvor?

Kommentar
Fra : pbp_et

Dato : 22-01-08 14:39

Hvilken størrelse??

Kommentar
Fra : steenfibiger

Dato : 22-01-08 18:37

Tak, det skal jeg lige have målt med det er nok i omegnen af 4-6 mm. Jeg kan nogenlunde se det på øjemål i forretninegn, og er jeg i tvivl køber jeg bare flere størrelser. Jeg har også en i den rigtige størrelse, jeg tage med til forretningen.

Kommentar
Fra : pbp_et

Dato : 22-01-08 23:27

Og ellers prøv hos kølemontører, mejerimontører og den slags

Kommentar
Fra : steenfibiger

Dato : 23-01-08 15:21

Jeg har målt den til 4 mm, men tager også lige 5 mm for en sikkerheds skyld.

Kommentar
Fra : pbp_et

Dato : 23-01-08 15:28

Du er vist ikke ret vant til boltevarer, siden du ikke kan genkende et gevind. Så SKAL du ha en makker til den eller skruen med i butikken. Men find en af de gammeldags butikker eller en professionel. SILVAN og den slags er gode til standard træskruer, men skrækkelige til alt det specielle.

Kommentar
Fra : steenfibiger

Dato : 23-01-08 16:12

Jeg venter til sejlsportsforretningerne åbner igen i lystbådehavnene - de har et sortiment isyrefaste boltvarer. Jeg troede at det var lettere end som så! Jeg venter til foråret kommer!

Accepteret svar
Fra : pbp_et

Modtaget 50 point
Dato : 23-01-08 17:13

god ide - der behøver du ikke købe en æske med 200

Godkendelse af svar
Fra : steenfibiger

Dato : 11-02-08 10:09

Tak for svaret pbp_et. Jeg købte 18 stk særefaste A4 i AFI for kr. 10! Det viste sig at være 5 mm. jeg skulel bruge.

Kommentar
Fra : pbp_et

Dato : 11-02-08 23:25

takker og bukker, men du løste faktisk selv dit problem på en snedig måde!