/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Kan ikke installer SONIC
Fra : arnely
Vist : 501 gange
200 point
Dato : 15-01-08 09:45

Er der nogle af jer der har kendskab til SONIC Mega Collection Plus. (Til dem der ikke ved hvem SONIC er, - er det et spil til Pc’en)

Har givet Junior det i julegave, men vi kan ikke installere spillet – hvis det skal installeret og ikke er et online spil.
Måske har vi købt noget helt forkert. Måske kræver det et grundpakke først, før vi kan køre selve spillet her.

Håber der sidder nogen med erfaring i SONIC.

Kommentar
Fra : marc43

Dato : 15-01-08 09:56

Havd mener du med, at du ikke kan installere det? Hvad sker der? Får du en fejlmeddelelse, vil det ikke starte cd´en, går det i stå?

Kommentar
Fra : arnely

Dato : 15-01-08 10:18

Jeg har uploadet en skærm billede her til http://peecee.dk/upload/view/90749

Så kan du se hvad der sker når jeg har sat DVD'en i. Der kommer ingen Install icon frem!

Kommentar
Fra : marc43

Dato : 15-01-08 12:43

Nej det kan jeg godt se og det ser mærkeligt. Er den sat op til også at vise skjulte filer? Selvom de helst ikke skulle være skjulte.

Jeg ville prøve på en anden PC og se om den også kun kan vise dem. Så er der nok noget i vejen med spillet og så er det en bytter.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-01-08 14:28

Stop stop stop.....

Er det overhovedet er PC spil.....

Det laves nemlig til SEGA.... - sååååå

Den første betingelse er AT DET ER et pc-spil

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-01-08 14:32

Hov...

Mente selvfølgelig playstation.... (af SEGA)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-01-08 14:42

http://www.sega.com/games/allgames.php?lid=ALL_GAMES&lpos=nav_pldwnlst

Så vidt jeg kan se findes det kun til PS2 og Xbox eller spilles online via hjemmesiden....

(kan ses ca 3/4 side nede)

Kommentar
Fra : arnely

Dato : 16-01-08 08:10

marc43 vender lige tilbage med dit foreslag om og prøve på en anden PC. Har ellers igen problem med og inslere andre programmer.

refi - Øverst på cover står der PC DVD-ROM. Bag på cover står det er XP kompatibel. Så må jeg kunne stole på det, med mindre der er sket en ombygning af selve spillet på fabrikken.

Jeg scanner lige cover ind og ligger det op på nettet så i kan se det. Tilbage om 5.min

Link her http://peecee.dk/upload/view/90805 og http://peecee.dk/upload/view/90804

Klik på linket: ”Vis det originale billede” så kan i se alt det der er skrevet med småt

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-01-08 08:47

Næ - du har da ret i det "burde" virke på PC.....

Og det må være SMCP-filen der skal bruges.....

Hvad er det for en filtype - det fremgår IKKE af billedet....

Kommentar
Fra : arnely

Dato : 16-01-08 09:47

Filtype >IZArc RAR Archive

Træls man ikke får post når der er nyt fra Kandu

Kommentar
Fra : arnely

Dato : 16-01-08 09:51

Hov kan lige tilføje noget mere. Filsystemet er UDF.

Sidder lige og læser noget om det her http://www.piratgruppen.org/forum/archive/index.php/t-65368.html

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-01-08 18:02

Det virker lidt mystisk - en arkiv fil da ikke selv starte.....

Er det de ENESTE 2 filer på CDen ?????

Husk lige i stifinder at få vist ALLE filer......

Kommentar
Fra : arnely

Dato : 16-01-08 21:13

Imens Kandu har været nede, er fejlen fundet. Fejlen ligger på DVD'en

Det er lykkes mig via denne side

http://www.gspsupport.co.uk/index.php?page=support2/show_faq_list&prodID=4215

og få belyst problemet.

Øhh hvem skal have point her

Annuller spørgsmålet
Fra : arnely

Dato : 18-01-08 09:26

Jeg har fået løst problemet. Der er fejl på DVD'en.