/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
DVD Film region 4
Fra : Sandvad261
Vist : 908 gange
100 point
Dato : 14-01-08 23:05

Da' jeg ikke kunne finde den film der hedder THE COWRA BREAKOUT, på Dansk da' den blev vist i TV 2, hed den FANGET I STILLEHAVSKRIGEN.
En film der var håløs at opdrive, så jeg fandt den i Australien, og så kommer problemerne.

Filmen er en Region 4 film, så mit drev brokker sig noget over det, findes der et program der kan løse dette problem.

Filmen er ganske givet kopisikret, hvordan knækker man den sikring,
Jeg er nødt til at få fjernet den kopisikring, fordi det er meningen, at jeg skal ha' lagt Danske undertekster på den, og der må jeg så bruge den hårde måde, for jeg har søgt både højt og lavt,højre og venstre, men der er ingen undertekster overhovedet at finde nogen steder til denne film.

Er der en nørd der lige har forstand på den slags.

Accepteret svar
Fra : Simmaster

Modtaget 60 point
Dato : 14-01-08 23:27

Du skal downloade et program der hedder anydvd, det knækker kopisikringen.

Hvis du har prøvet at downloade torrents før, er det nok den nemmeste måde at få anydvd på, hvis ikke, så hent utorrent 1.7.5 her http://www.utorrent.com/download.php

Installer det.

Gå bagefter ind på f.eks www.torrentspy.com og søg efter anydvd.

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 14-01-08 23:34
Kommentar
Fra : marc43

Dato : 15-01-08 08:47

Den side som jangchr refererer er en betalingsside. Du kan hente DVD-shrink gratis på http://www.esnips.com/doc/94d1e209-484d-40a7-9a86-5669621bd9c3. Hvis filmen er af nyere dato med Sonys kopibeskyttelse kan du ikke bruge DVD-shrink.

Kommentar
Fra : marc43

Dato : 15-01-08 08:48
Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 15-01-08 09:06

Filmen er ikke af nye dato,den er fra 1984,så mon ikke dvdskrink kan klare den så,jeg havde ikke lige opdaget at mit link var til en betalingsside,dvdskrink plejer jo at være gratis,men den er da her gratis også

http://www.afterdawn.com/software/video_software/dvd_rippers/dvd_shrink.cfm

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 15-01-08 09:13

Jeg Har for nyligt lært V.L.C.palyer at kende efter div problemer mea at afspille dvd'er på en bærbar som havede div codec packs ol. men intet hjalp før vlc player blev installeret Ny kører alt som det skal .Jeg ved ikke en hylende om alt det i ellers snakker om men måske den kan afspille din film Den er gratis og kan hentes her http://www.pcworld.dk/download/56/1434

Mvh SunoFisken

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 16-01-08 23:55

Har du fundet ud af noget der gør og klogere??

Mvh SunoFisken

Kommentar
Fra : Simmaster

Dato : 17-01-08 00:24

Luk nu bare din tråd, eller deltag!

Godkendelse af svar
Fra : Sandvad261

Dato : 17-01-08 09:59

Tak for svaret Simmaster.
Og alle de andre.
Jeg valgtedit svar fordi du var den første.
At få fat i anydvd var ikke noget problem, det blev bare skrevet i søgefeltet.
Om det er et gratis program eller ej, det spiller ingen rolle bare det er godt, der er jo ingen af os der vil arbejde gratis.
Men jeg må nok sige at jeg har fået noget af de lange vinteraftener til at gå med.
Så tak skal i ha' alle sammen

Hej