/ Forside/ Interesser / Dyr / Heste / Spørgsmål
10  jannie73 328
stævne tøj...
Fra : majsepige
Vist : 1328 gange
75 point
Dato : 14-01-08 21:30

Hej... Jeg er sikker på at i kan hjælpe mig med dette spørgsmål... jeg har part på den her hest, og jeg skal måske snart prøve at starte stævne på den...

Jeg har startet stævne 2 gange på den rideskole jeg gik ¨på, og der var der jo ikke noget krav til stævne tøj ( hvide bukser - dressur jakke - hvidt underlag osv. )...

Så vil i ikke svare mig på i hvor høje klasser der er krav til hvilket tøj man skal ha på eller om det er i alle dressur klasser? og om man SKAL ha ridestøvler på eller om man godt må ha leggins og ridesko på....

Og når man skal ha hvidt underlag på, om det så skal være HELT hvidt eller om der godt må stå hestens navn eller om der godt må være en guld kant eller hvordan.....?????

Håber i vil svare, for syntes det er lidt pinligt at jeg ikke ved det

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 14-01-08 21:41

held og lykke måske kan det her link hjælpe dig
http://heste.dyregalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=189098

Kommentar
Fra : A-R-Ana

Dato : 14-01-08 23:10

hvilken klasse skal du starte.. og hvis du skal havde leggins på skal det være de der støvleskafter...

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 15-01-08 07:28
Kommentar
Fra : majsepige

Dato : 15-01-08 13:17

til A-R-Ana

til de stævne på rideskolen startede jeg begge gange ld da det jo var første og anden gang.... så det bliver jo kun højere end det... tror jeg skal prøve at starte lc næste gang....

Hvordan ser leggins med støvleskaft ud ? kan ikke huske...??

Kommentar
Fra : just2006

Dato : 25-01-08 11:06

her er en hjemme side der er god at kigge på der er huskeliste til stævner http://www.horseauction.dk/ct-lund/fansite/index.php?page=huskelistetilstaevne