/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
soldier of fortune 2 cheats????
Fra : solgaard
Vist : 396 gange
205 point
Dato : 16-02-03 11:54

Hej..
Er her nogen som har haft held med snydekoderne til soldier of fortune 2 som kan forklare mig hvordan jeg gør for jeg kan ikke få den konsol frem som de beskriver i alle de links som jeg har fået der må være et eller andet skjult som jeg kan have overset. håber at der er nogen som kan forklare mig det!!!
På forhånd Tak.
Mvh Solgaard.

Kommentar
Fra : buch78

Dato : 16-02-03 12:05
Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 16-02-03 12:11

Tak men jeg har læst dette link men hvis du kunne forklare mig hvordan jeg lige bruger det ville jeg blive glad!!!
På forhånd Tak
Mvh Solgaard.

Accepteret svar
Fra : srhansen

Modtaget 215 point
Dato : 16-02-03 12:24

Hej Solgaard

1. Ænder din shortcut på skrivebordet til at hede: ..\SoF2.EXE +set sv_cheats 1

Så bliver den måske til noget lignende:

C:\GAMES\SOF2\SoF2.EXE +set sv_cheats 1

2. I biblioteket ..\base\ ligger en fil der hedder: "myconfig.cfg" , denne skal du åbne med programmet notepad.
3. I bunden af "myconfig.cfg" skriver du på nederste linie: seta sv_cheats "1" , husk gåseøjne omkring 1 tallet.
4. gem nu "myconfig.cfg" og start spillet
5. når du inde i spillet trykker på tasten "½" engelsk tilde "~" øverst i venstre hjørne popper konsollen op .
6. I consollen taster du en elle flere af snydekoderne ind.

god - Invincibility
give <itemname> - Give item
give armor - Armor
give ammo - Full ammunition for current weapons
give health - Health
give stamina - Stamina
give all - Give all items
noclip - No clipping mode
notarget - Invisible to enemies
nofatigue - Never get tired
pinkspider - Infinite power
npcfreeze - Freeze enemies in their tracks
superfly - If you are in noclip mode and you type superfly 2 and hit enter, you'll move twice as fast, etc.
cmdlist - List all commands
dir maps - List maps
map - Load map
devmap - Load map
spdevmap - Load map
spawn <NPC> - Spawn NPC
raven 1 - Level select icon at main menu
g_gravity <0-800> - Change gravity; 800 is default, set to 0 to fly
g_speed <number> - Change movement rate; 320 is defeault, lower is slower
timescale <number> - Speed up or slow down time (number is a variable between .01 and 10.1; 1 for normal speed)
name <your name> - Change your name
toggle r_fullscreen - Toggle windowed and full screen; will restart game
serverinfo - Show current server settings
reconnect - Reconnect to last server
kill - Suicide
quit - Exit game

god fornøjelse

mvh srhansen

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 16-02-03 13:07

Hej srhansen.
Tak, det var dejligt endelig at få noget jeg kunne bruge det eneste problem er nu at når jeg skriver koderne skriver den "cheats not enabled on this server" og det forstår jeg intet af for jeg spiller single player og jeg skulle mene at jeg har skrevet alt det ind som du beskrev!

Mvh Solgaard.

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 16-02-03 13:44

Hej Solgaard,

så vidt jeg husker stillede du et lignede spørgsmål i indlægget her... -->
http://www.kandu.dk/dk/spg/11500

nu har jeg ikke lige gidet købe det... men idet du spørger igen går jeg udfra du ikke har fået løst problemet... samt Kandu stadigvæk ikke har fået fjernet formodet svar...

du behøver ikke at acceptere et formodet svar... og slet ikke før du har fået løst dit problem... du ka' også acceptere kommentare, samt afvise formodet svar... hvis du vil...

mht. at snyde i single player brugte jeg, da jeg spillede spillet for en del måneder siden, en trainer... og med den trainer ku' jeg få utømmelig ammunition... blive udødelig... samt en 3. ting jeg ikke lige ka' huske... det er ikke altid en fordel at bruge en trainer eller slå andre snyde ting til, idet de ind imellem ka' forhindre i at komme videre i spillet... f.eks. ka' utømmelig ammunition være en hæmsko visse steder, hvor den forhindre dig i at komme videre medmindre den bliver slået fra... så ka' man jo altid slå den til igen når man er kommet igemmen forhindringen...

der er bl.a. et par trainers på denne side... som desværre har popups... -->
http://www.actiontrip.com/cheats/soldieroffortune2doublehelix.phtml

så ka' du da snyde lidt... indtil du får det med konsol halløjet til at funke, jeg har ikke selv afprøvet det med konsol snyderiet... synes det var nemmere med en trainer... og jeg har ikke lige lyst til at installere SOF2 igen, bare for at afprøve det...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 16-02-03 18:05

Hej starup
Ja det er rigtigt at jeg tidligere har stillet samme spørgsmål,desværre er jeg ikke så kendt her endnu så jeg kom til at acceptere nogle halv ubrugelige svar de var såmænd gode nok men uden SRHANSEN'S hjælp var jeg aldrig kommet så langt som jeg er nu.
Jeg har prøvet at hente nogle trainers men så skulle der bruges en kode til dem. jeg har godt nok ikke prøvet dit link endnu for jeg har fået det til at virke med konsol ved hjælp af srhansen's besrivelse som er ganske god men tak for det alligevel!!!!. man behøver ikke at ominstallere spillet for det hvis det var det du mente men selvfølgelig hvis du har slettet det pga du ikke spiller det mere er der jo heller ingen grund til det.
da jeg fik mest ud af srhansens svar som eneste præcise svar på mit spørgsmål vil jeg acceptere hans som svar ikke fordi dit ikke var i orden.tak for det!!

Mvh Solgaard.

Godkendelse af svar
Fra : solgaard

Dato : 16-02-03 18:12

Tak for svaret srhansen.