/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Kandu hurtigere og bedre
Fra : svendgiversen
Vist : 821 gange
276 point
Dato : 14-01-08 20:18

Hvad med at lave et alternativt kandu?

”Kandu hurtigere og bedre”
(find selv en mere rammende betegnelse...)

Det er da for dumt at så mange intelligente mennesker skal være afhængig af en skjult ejer,
der ikke i måneder reagerer på helt åbenbare mangler, sidst de manglende advi mails.

Som vi ikke kender, ikke kan komme i kontakt med, og som ikke svarer...
(oven i købet, hvor vi ikke kan blivet slettet, så vi er basis for helt fordrejede reklame indtægter...)

Jeg foreslår:

pallebhan. som erfaren formand
refi som foreningens indbringede politiske ordfører
dova og Nordsted som (næsten) altvidende næstfor”mænd”
tedd og miritdk som teknisk/økonomiske ansvarlige,
molokyle som humoristisk reklame aktør
og ans som juridisk ansvarlig.

Hvad siger I?
Husk at begynde med firmaets målsætning, det gør man i finere kredse...
Og der er sikkert andre der har supplerende kandidater??

Hvis nu refi’ s 37 hovedaktører allesammen flyttede over, hvad er der så tilbage???
Vandbærer, ikke fanebærer, Svend

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-01-08 20:23

Citat
Hvad siger I?

Jeg siger

der er mange måder at drive velgørenhed på - dette er IKKE en af dem.....

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 14-01-08 20:29

Sikke dog en gang sludder.

Tag kandu.dk som det er eller forsvind !

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 14-01-08 20:30

Citat
og ans som juridisk ansvarlig.

= kaos i hønsegården.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 14-01-08 20:42

Ja så ka i jo sidde der og fortælle hinanden hvor goe i er og klappe hinanden på ryggen Det gælder såføli Og i høj grad ikke alle der er nævnt men jeg har da oplevet Arrogance og konfliktsyge personer Sammenspisthed og udelukkelse hvis man er af en anden mening en den "Bløde Kerne" og" find fem fejl klubben" springe frem og ja her er en masse sætninger i ka sidde og pinde ud i Fesenfarvede kasser, kasser som i jo plejer. Så nævnes Palle som kransekagetop Tror i virkelig selv han vil det ????Altså hvis der ellers er nogle der vil hører hvad jeg siger så syns jeg da det er en god ide at i laver jeres eget forum og hvis i så lie piller palle dova norsted Teil og molo fra så ka i jo se om i ka få nogle til at bærer vand i jeres nye forum og så kan adgangsbetingelserne jo være en iq test og så man jo håbe at i selv ka logge ind og navnet på forummet ku så være Navlebeskuerne.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-01-08 20:43

ØHHH ?????

til bent juul -

Citat
Dejligt at se du ka smile og gør det for det meste Bent Juul så her er et par smilyer til dig fra mig for din positive måde at være på For dem der ikke ved hvad jeg snakker om jae de må selv finde ud af det

Som lovet
Hav en positiv og glad dag til dig især

Venlig hilsen Sunowich Sunowichen
- det her kunne vist ikke falde et bedre sted

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-01-08 20:45

Citat
kan adgangsbetingelserne jo være en iq test
du milde kineser så forsvinder vi jo alle sammen (på forhånd undskyld til næsten alle sammen)

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-01-08 20:52

iq test........................... .....................jeg gider ikke sidde der helt alene.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-01-08 20:54

nåååeeehh eyvind .................... jeg skal nok holde dig i hånden når jeg finder ud af hvad en iq er for en

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 14-01-08 20:56

Citat
Ja så ka i jo sidde der og fortælle hinanden hvor goe i er og klappe hinanden på ryggen Det gælder såføli Og i høj grad ikke alle der er nævnt men jeg har da oplevet Arrogance og konfliktsyge personer Sammenspisthed og udelukkelse hvis man er af en anden mening en den "Bløde Kerne" og" find fem fejl klubben" springe frem og ja her er en masse sætninger i ka sidde og pinde ud i Fesenfarvede kasser, kasser som i jo plejer. Så nævnes Palle som kransekagetop Tror i virkelig selv han vil det ????Altså hvis der ellers er nogle der vil hører hvad jeg siger så syns jeg da det er en god ide at i laver jeres eget forum og hvis i så lie piller palle dova norsted Teil og molo fra så ka i jo se om i ka få nogle til at bærer vand i jeres nye forum og så kan adgangsbetingelserne jo være en iq test og så man jo håbe at i selv ka logge ind og navnet på forummet ku så være Navlebeskuerne.

Den var go.
Og eyvind, jeg sender pils til dig ovre i den alternative kandut.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 14-01-08 21:04

For en tid siden var der et forum for it folk,
den sultede ihjel p.g.a. af mangel på almindelige
brugere, de kloge havde ikke noget at spørge eller
samtale om.
Husker ikke hvad den hed.

Kommentar
Fra : achton

Dato : 14-01-08 21:08

Netprofessor lidt anderledes end kandu,
døde også sultedøden.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 14-01-08 21:29

Vist ikke den helt store tilslutning til et nyt forbedret kandu?

Det undrer mig lidt når jeg ser tilbage på de sidste par måneders mange kritiske indlæg...
(jeg har heller ikke fået nogen advi mails om dette mit eget indlæg).

Når jeg stillede det her og ikke i smalltalk:
Det kunne jo være at vor ukendte ejer fulgte lidt med og overvejede en forbedret service,
hvis hans monopol stilling ellers var ved at komme i fare...

Dette lader ikke til at være tilfældet, Svend

Kommentar
Fra : dova

Dato : 14-01-08 21:33

Ja...og hvad med det forum, som den tidligere Kanduer Z***** startede, det eksisterer da vist heller ikke mere

Det var det der, at når man forsøgte at skrive forummets navn, så blev det lavet om til en stribe sove-smileyer

Næ, Kandu er som det er...og det er Kanduerne også ....take it or leave it

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-01-08 21:33

Citat
Dette lader ikke til at være tilfældet, Svend

Du har fuldstændig ret......

Dermed ikke være sagt at Kandu ikke kunne blive bedre - men det kræver ligesom at der er nogen der kan "råbes" op - og at det vil give en eller anden form for økonomisk gevinst.....

Det er vist de færreste der i længden vil arbejde "gratis"..... (uanset entusiasmen)

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 14-01-08 21:34

Nej kandu er lige så sikker i det danske folks bevidsthed som
Bilka.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-01-08 21:35

Der har før været tiltag og endda lavet et anderledes >>kandu<< men i løbet af kort tid blev uenigheden stor............. dette site kører vist endnu.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 14-01-08 21:40

Den største ulykke er jo at der ikke kommer nogle mails i Kompostkassen Gå ind i din historik og fanebladet deltagende der kan du jo holde øje med havd der sker i specielt de spørgsmål du deltager i og der kommer et lille hoved ud for dem hvor det er dig der er accepteret som svarer såe hvad er problemet ?? Jeg har jo givet udtryk hvad jeg syntes der er galt her. Her er en lille selvbestaltet bedrevidenene gruppe der mener, de skal styrer det hele, med deres sammenspisthed
JEg har da haft den tanke at det kunne være sjovt at se de hoveder der sidder bag de forskellige profiler det ku oven i købet være at de ikke var så slemme i virkeligheden, men jeg tvivler og så er det måske kun to tre stykker med hver deres forskellige profiler der sidder og diskuterer med sig selv hmmm og dog det kræver jo også en del aktivitet af førstesalen

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 14-01-08 21:41

Kvalitet kvæler hvis der ikke er plads til frie
tanker. Brainstorm var hot en gang, den storm døde
fordi de kloge hoveder kun skabte en svag brise.

Kommentar
Fra : ocorner

Dato : 14-01-08 21:45

Citat
Det er da for dumt at så mange intelligente mennesker skal være afhængig af en skjult ejer,
der ikke i måneder reagerer på helt åbenbare mangler, sidst de manglende advi mails.

Her kan du da se hver der har registret Kandu.dk
http://www.kandu.dk/spg92372.aspx

Så kan i da prøve at ringe eller skrive, hvis det er så stor et problem.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-01-08 21:55

Sunowantefisk

Citat
Her er en lille selvbestaltet bedrevidenene gruppe der mener, de skal styrer det hele, med deres sammenspisthed

Har du nu bundet igen???

For det første er vi ikke elvbestaltede, prøv at læse ude til venster - kom godt igang - så kan du se hvordan det hænger sammen

Styrer det hele, hvordan skulle vi kunne det?? Giv et praj, så kan jeg måske også lærer at styrer banken

Sammenspiste, godaw min bare

Kommentar
Fra : ocorner

Dato : 14-01-08 21:57

I kan jo også kalde jer http://www.cando.dk

Kommentar
Fra : dova

Dato : 14-01-08 22:00

Jamen dog sunowich

Hvem er det så lige du anser for at være en bedrevidende, sammenspist flok

Og nu begynder du minsandten også at sidde og få paranoia over hvorvidt nogen har "snakker med sig selv"

Og øøøøhhhh et billede af mig....det kan du se i min profil

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-01-08 22:02

Jow forresten jeg HAR da kikket på hus i Sverige sammen med Refi og Teil

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 14-01-08 22:09

Ok nordsted1, det vidste jeg ikke.
Jeg flytter ind med fuld musik, 60-er musik.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 14-01-08 22:09

Jeg må stoppe her for i dag,
er stadig overbevist om at det bedste middel mod monopolisme er fri konkurence;
(ikke privatisering i dette tilfælde, men et alternativt kandu med en fungerende bruger service).

Det med at opstille en fiktiv bestyrelse blandt kandu's "velbjærgede" var mere for sjov.
Jeg har været med her længere end de fleste, men kun i et meget lille hjørne af kandu
og jeg kender jer knap nok; så undskyld hvis nogen har fået forkerte taburetter...

Godnat Svend

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 14-01-08 22:09

Så så lille vovse hvem er det lie der er fordrukken her?? For det første du Scu Da ik En a di elbeStaLtede ude fra højere
Styr din bank bare hack dig ind

og det der med din Det lyder sku da spændende
Det må vi se på og så ka vi jo være sammenspiste samtidig........ Ska det være rejer???????
Og Så ka vi osse få en lille en

Fra SunoFisken Wande som ææælsker skind

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 14-01-08 22:14

Dova har skam set den yndige heks optil flere gange og hvis du så mig nu ville jeg ligne en muslim sådan ligger jeg foran min pc hvergang din profil er fremme

Kommentar
Fra : dova

Dato : 14-01-08 22:17

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-01-08 22:20

Altså Teil, du skuffer mig dybt ka du ikke huske det hus der var til salg??

Sunowantefisk

Citat
Styr din bank bare hack dig ind
hvorfor dælen er jeg ikke selv kommet på den ide, godt jeg har dig

Yepper, hvidløgsrejer mums.

Få én lille en, hvorfor kun en??

hilsen sovende hund, som også ææælsker solskin

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 14-01-08 22:20

Teil hvad er det så lie du hører og hvoffor er det kun ham der skrivebordsmanden der ska ha øl

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 14-01-08 22:22

Jeg husker huset, en svensker købte det. Øv.
Suno vil ha øl, det får han, samme som eyvind
en spendrups, ok?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 14-01-08 22:24

Pas på Oconer du er omringet af en hund på behgge sider og hun har edda tænder i munden

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-01-08 22:27

Teil... spendrups... er det ikke sådan en form for Guldnap??

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 14-01-08 22:27

I de gamle dage, forrige årdundrede, ringede jeg til england og
tegnede abonnement på New Musical Express, og importerede selv min vinyler gra GB.
Dengang skulle man betale told af antal lydspor.
Karl Denver, suno, lå på hitlisterne.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 14-01-08 22:29

http://www.spendrups.se/lib/SubPage.aspx?id=275

Pripps er opvaskevand ved siden af.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 14-01-08 22:29

Ja ja Teil vi drikker hvad der er bare vi ik ska sidde helt alene som Jaeeee Og hvad var det så lige for noget musik du hørte der fra Peacetiden noget med.....violette snabelltyrkersko på ??

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-01-08 22:29

Teil... jeg tog til England og købte dem, og en ekstra kuffert, mindst en gang om året Det var tider

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 14-01-08 22:34

Nu vil jeg til gendgæld hente og drikke en Pokal Julebryg.............................Sådan den var helt ovre i værkstedet og..........................slurp slurp uhmm det var sku skønt ....nogle der vil smage

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-01-08 22:37

Nææ tak, har da bare noget sææl, resterne af vores julekalender, må jo hellere få den udryddet, eller bliver det vel ikke jul igen?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 14-01-08 22:38

Jeg har været mange steder men aldrig i England har altid syntes at det så så trist og solskinsforladt ud Men har da hørt at jeg tar fejl af andre.
Forresten jeg har lie prøvet at åbne øl med en ældre Harddisk Er det ik bare nørdet Hi hi

Kommentar
Fra : dova

Dato : 14-01-08 23:05

Åbne øl med en harddisk...nørdet
Næ, hvorfor det......jeg har da engang åbnet en Cola med en ældre Mercedes

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 15-01-08 00:46

Hold kæft du satser lavt, Svend. Hvad med at være lidt mere fremme i skoene - og sats højere end på at medvirke i et skide kandu team?!

Statminister: MIG (selvfølgelig) Så kan I andre søge om de reterende pladser på holdet.

Erhvervs og økonomiminister:

Inderigs og miljøminister:

Udenrigsminister:

Justitsminister:

Udvklingsminister:

Fødevareminister:

Integrationsminister:

Undervisning og kirkeminister:

Finansminister:

Social og velfærdsminister

Sundhed og forebyggelsesminister:

Klima og energiminister:

Kulturminister:

Forsvarsminister:

Skatteminister:

Forskningsminister:

Beskæftigelsesminister:

Trafikminister:

Har jeg glemt noget vigtigt - så må I lige råwe højt!

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 276 point
Dato : 15-01-08 03:08

Det er en komplet forkert kategori du er under svendgiversen, den skulle være under vittigheder, vi er her alle frivillig, det må være fordi vi en eller anden grund kan lide stedet jeg var ved at trille ned fra sofaen af grin, da jeg læste indlednigen
Creamy jeg vil være finansminister, så skal du nok finde ud af hvem der har bukserne på

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 15-01-08 10:18

Så kom der da vist en indrømmelse, og jeg blev lidt klogere...

Det gør tilsyneladende ikke noget at kandu ikke er helt perfekt, uden ordentlig bruger service,
lige nu (eller fortsætter det?) ingen mails, og at vi ikke kan komme i dialog med ejeren/ledelsen.

Så har vi da lidt at snakke om hen ad vejen; et perfekt kandu ville være for kedeligt...

Og kandu' s målsætning "Vejen til hurtig løsning" er ikke det primære, Svend

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 15-01-08 11:08

Svend jeg har lært at hvis man tager et objekt eller person og sætter det i midten af en cirkel af mennesker og de så skal beskrive det de ser i centrummet derfra hvor de sidder så har de jo alle en forskellig synsvinkel at se fra og dermed meningdannelse /opfattelse og efterfølgende forklaring.
Jeg syntes at det skinner kraftigt igennem at nogle faktisk ikke har så meget at snakke om når det kommer til stykket Andet end feks.om hvorvidt posten kommer (forøvrigt til stor irritation for mange der glemmer at fjerne flueben og trykke på svar) Jeg syntes at det skulle være sådan at man markerede et flueben hvis man ønskede at få post. Nå og hvis du så ser hvor mange der egentlig vil eller kan tage en diskution op her er der jo ret ringe tilslutning i forhold til hvor mange der har været herinde og følge med (som du jo ka se oppe i hjørnet ) Jeg syntes også det er underligt med de personer der lige kommer med små spydige bemærkninger og så er pist væk eller lige propper En snak fra en positiv tråd af min hvor jeg roser Bent juul for hans måde og være på som så er stilet til Bent Juul og med et eller efterfølgende volapyk ingen forstår Jeg syntes også efterhånden som man følger med herinde (hvilket jeg kun gør lige i midtvinteren mest ,hvis jeg gider)Kan begynde og se hvem der mon står bag flere profiler pga små afsløringer de måske ikke engang lægger mærke til selv Jae så tænker jeg da at enten er der nogle der har et fattigt liv eller også har de en splittelsessygdom Såe at lie posten ikke kommer til kompostkassen er for mig at se ikke det største problem hvis du skulle være interesseret i det.
Mvh Og God dag Fra SunoFisken

P.s. Der er et ordsprog der siger at dem der tier samtygger mon det er det samme her

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-01-08 12:58

Citat
Så har vi da lidt at snakke om hen ad vejen; et perfekt kandu ville være for kedeligt...
både ja og nej, var Kandu perfekt hvad skulle vi så klage over ? Og hvad er et perfekt Kandu ? Jeg tror du vil lige så mange svar på det spørgsmål som der er brugere. Vejen til hurtig løsning er ikke det primære ? Hvordan har du fået den opfattelse ? I mene øjne er Kandu et udmærket forum at stille spørgsmål i, i de spørgsmål jeg har stillet, har jeg fået et svar rimelig hurtig, der er da mange kloge hoveder her, også nogen der vrøvler eller har misforstået spørgsmålet, men dem kan man jo bare rulle hurtig hen over

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 15-01-08 13:02

Citat
Så nævnes Palle som kransekagetop Tror i virkelig selv han vil det ????

Mit gæt - Palle vil anse kåringen som formand i et alternativ kandu, som at blive kåret som årets hækler i Bøvling Bjerg handicap-hækle-laug.

Et privilegie, men et privilegie han går stille med dørene med.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 15-01-08 13:17

Creamy

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 15-01-08 13:27

Ovn foreslår det tte indlæg ind under vittigheder Jae hvoffor ikke så

Overskriften : Kandu hurtigere og bedre ?? ved det ikke ska lige snakke med min kone

Godkendelse af svar
Fra : svendgiversen

Dato : 15-01-08 14:08

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 15-01-08 15:31

Og svend Selv om man taler direkte til dig så prøver du bare at ignorerer en ka jo tydlig ses såe hvad for et bedre forum er det egentlig du vil lave??Et hvor du ka sidde og snakke med dig selv ??? Eller de bestemte udvalgte Temmeligt latterligt du.
Og så vil jeg da sige til de deltagende i denne tråd at det var hyggeligt at i gad at bruge tid på det.

Med hilsen Suno

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 15-01-08 19:15

Nej suno,
jeg stoppede her fordi det igen var ved at udarte..

Kender du den med den svenske pige "snälla dy"
og den tyske elsker "Ich kan aber überhaubt nicht Schneller"
du var ved at bringe det ned på det plan...

o.v.n. var den eneste der indrømmede at han deltager i kandu fordi han kan lide at være der.
Ikke for at det skal fungere effektivt for at hjælpe dem der har brug for hjælp...

Hvis du ser dette, Svend

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-01-08 03:05

Citat
Ikke for at det skal fungere effektivt for at hjælpe dem der har brug for hjælp...
der er noget du har misforstået svendgiversen, læs lige mit andet indlæg igen, jeg har faktisk fået megen god hjælp her i forum, mest computer spørgsmål, jeg er 100% autodidakt og mange af de spørgsmål jeg har stillet her, er om noget jeg ikke turde gå i gang med, jeg har også stillet spørgsmål om andet end computere, og lige meget hvad jeg spørger om, så er der en bruger som har svaret, hurtigere end jeg kan slå op i et leksikon, jeg prøver også efter fattig evne at svare andre, hvis det er noget jeg har erfaring med, eller tror jeg ved noget om, det er mest konkrete spørgsmål som jeg blander mig i, småsnakken er ikke lige mig, og det er sjælden at jeg blander mig i smalltalk, men det sker en gang imellem, ingen regel uden en undtagelse
Men hvad er et perfekt Kandu ? Er det et forum hvor kun en enkelt ekspert må komme med svar? Jeg læser med stor interesse de mindre seriøse indlæg, at jeg sjælden kommenterer dem er nok noget som jeg må arbejde på, mere humor men ikke mindre seriøsitet

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-01-08 03:09

Og så vil jeg lige tilføje, at jeg får en pæn og høfilg mail fra Kandu, hver gang jeg skriver til dem, så det holder ikke at man ikke kan komme i kontakt med teamet bag Kandu

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 16-01-08 09:18

Svend du er efter min mening (og den er helt ny om dig ) et vrøvlehoved . Det er ved at udarte ??sig til hvad ??Du svarer jo stadig ikke på det jeg spørger dig om,som jo stadig omhandler udgangspunktet i din tråd. (dog med lidt sjov undervejs som jo holder en ung og så er det også sundt )Du siger også at bringe det ned på et plan ??? Hmmmm Jeg syns vi gør alt for at bringe din tråd som startede under 0 op på et højere plan.Og hvis det er en vittighed du der skrev med den der svensker og ham tyskeren ku du så ikke lie oversætte den ??Jeg syntes i høj grad man ka få kvalificeret hjælp herinde (som ovn også siger hjælp med lynets hast ) og ja noget har jeg bestemt forstand på og andet er man/jeg mere på bar bund men prøver da at hjælpe alligevel. Jeg syntes at Kandu er et fedt sted og det værste her er da dem der brokker sig i en uendelighed om det samme om og om igen "problemer er til for at blive løst og har vi ikke nogle skaber vi dem selv "

Mvh SunoFisk