/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
brugt til 45-75K
Fra : hjulmand81
Vist : 808 gange
200 point
Dato : 14-01-08 16:57

Har fået totalskadet min bil ved at blive påkørt bagfra og står til at få ca. 50000 for den. Nogle gode forslag til en brugt bil mellem 45k og 75k?
Gerne en der er let at lave smårep. på selv og har et nogenlunde bagagerum.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-01-08 17:06

Markedet BUGNER....

Så det er blot et spørgsmål om DINE forventninger til "en ny bil"....

Men VW går du ikke fejl af....

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 14-01-08 17:55

Du kan måske finde den her: http://www.dba.dk/

Kommentar
Fra : Cortina01

Dato : 14-01-08 19:11

Der er masser af gode brugte biler på markedet. Alt efter temperament og behov, er udvalget stort.
Evt. kan du jo stile efter en lidt billigere så der er lidt "råderum" til de forbedringer og det tilbehør du måske gerne vil have monteret.
Generelt kan man vel sige, at de "store" mærker som f.eks. VW, Ford, Opel, Fiat m.fl. har en bred forhandlerskare og dermed også et bredt reservedels sortiment, og rimeligt hurtig levering af stumper og tilbehør.
Et kig på gensalgsværdi kan måske også give et fingerpeg.
Håber du finderhvad du søger.
Held med det ......

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 14-01-08 19:49

Det er ikke verdens mest charmerende bil, men til 60000,- får du meget bil for pengene her:

http://bilbasen.dk/brugt-bil/forhandler/Peugeot-306-1,6-Cashmere-st.car-5d_ID688467.htm

Accepteret svar
Fra : erling4401

Modtaget 200 point
Dato : 15-01-08 07:16

hvis jeg var dig ville jeg søge efter en brugt Toyota Corolla, den har det du søger. Kig efter om den er velhold indvendig og udvendig, så kan du med rimelig sikkerhed regne med at det er en bil der er passet. Fin den på bilbasen. dk. eller bilzonen.dk privat eller hos en forhandler.

Godkendelse af svar
Fra : hjulmand81

Dato : 15-01-08 10:00

Tak for svaret erling4401.