/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Faktureringsprogram
Fra : ConniePige
Vist : 3931 gange
100 point
Dato : 14-01-08 15:57

Hej derude

Er der virkelig ikke nogen af jer der ved hvor det er muligt, at downloade et gratis program til udskrivning af fakturaer....jo jo har været på nettet og kigge...men men...dem der ikke er vildt indviklet at finde ud af ....de koster koster koster...

som heeelt nystartet firma har jeg simpelthen ikke råd til at købe et program....desværre

Leder bare efter et program der er så enkelt at man kan næsten i søvne og det skal ikke kunne andet end at designe en faktura...

Hvad med firmalogo....nogen der ved hvad man kan gøre der....noget man kan lave selv eller er der steder hvor det osse kan hentes....???

Håber virkelig der er hjælpsomme sjæle i blandt jer

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-01-08 16:05

Word kan da lave det hele for dig.....

Publisher ligeså.....

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 14-01-08 16:24
Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 14-01-08 16:25
Accepteret svar
Fra : Kortoververden

Modtaget 110 point
Dato : 14-01-08 16:35
Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 14-01-08 19:04

Nu skriver du at du har et firma.
Sælger du varer gratis?
Hvorfor skulle du så have et gratis program?
Kan et firma leve af at leverer tingene gratis.

REFI har jo skrevet at et hvilket som helst teksbehandlingsprogram kan udskrive en faktura.

Du kan vel bruge et tekstbehandlingsprogram, hvis ikke skal du ikke starte et firma.

(jeg kan ikke lade være)

Med venlig hilsen
hawaii7

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 14-01-08 20:14

excel er da et godt program, hvor du kan få det til at tælle sammen, ligge moms til, og skrive betingelser dit firmanavn og telf. adr. og yderlig indsætte dit logo.
Jeg lavede et til en tømrer, med hans data og logo, det eneste han skal er at skrive antal og emne, og pris pr. stk. så klarer excel resten, skal bare printes ud.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 14-01-08 20:41

du kan jo også lige kaste et blik på denne her, den integrerer direkte ind i word

http://bedreword.dk/faktura/index.html

laver fakturaer med eller uden girokort

Godkendelse af svar
Fra : ConniePige

Dato : 06-02-08 19:19

Tak for svaret Kortoververden.