/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Kyoto-aftale..
Fra : Genesee
Vist : 421 gange
200 point
Dato : 14-01-08 13:59

Hejsa folkens...

Jeg har lavet et projekt om Kyoto-aftalen og jeg skal snart fremlægge det, men hvordan gør jeg og hvad skal jeg fortælle om??!

Dette er min første projekt fremlæggelse, så jeg er ret nærvøs, og jeg vil gerne gøre det godt..

Kan I hjælpe mig??

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 210 point
Dato : 14-01-08 14:14

Du skal fortælle så detaljeret om aftalen, evt. med bilag du kan dele ud, eller vise på en overhead projektor på tavlen, at dine klassekammerater og lærer, ikke har nogle spørgsmål til dig når fremlæggelsen er færdig.

Pøj pøj

Godkendelse af svar
Fra : Genesee

Dato : 14-01-08 14:56

takker for svaret mange gange..

har du nogle forslag til hvad jeg kunne sige sådan præciseret?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-01-08 15:00

Jamen alt hvad du har skrevet ned,

Hvem er med i aftalen?
Hvor mange er med i aftalen?
Hvad går aftalen ud på?

Altså alle h ordene

Kommentar
Fra : Genesee

Dato : 14-01-08 15:04

okay.. glæder mig til at se det færdige resultat..

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 14-01-08 15:28
Kommentar
Fra : Genesee

Dato : 14-01-08 15:43

mange tak.. det skal nok hjælpe mig lidt på vej..

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 14-01-08 20:48

hvis du laver overhead eller powerpoint præsentation, så er det vigtigt at du bruger billeder. Tekst mæssigt skal du sørge for at begrænse dig og kun ha overskrifter med. Resten skal du sørge for at få fortalt...

Du må selfølgelig gerne ha notater, men du må ikke stå og læse op fra dem. Du skal vise at du kan stoffet..

Junior