/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
slægten rohde
Fra : rohde01
Vist : 1377 gange
20 point
Dato : 13-01-08 22:52

hejsa alle samme jeg søge familie rohde ... og jeg søge en der hedder hans chr rohde som skulle hver fra slesvig omkring 1850 en han fødet ... på forhånd tak

Accepteret svar
Fra : svendgiversen

Modtaget 20 point
Dato : 14-01-08 07:23

Der har tidligere være søgt på Rohde; prøv at se gamle spørgsmål...
Ser på det i aften, Svend, på vej til arbejde

Kommentar
Fra : rohde01

Dato : 14-01-08 09:47

HEJ igen hans chr rohde han borde i brandrup . 1880 og var gift med frederikke anne helene langrauff .... og der fra kan vi ikke finde mere på dem
de fik 6 børn
peter chr rohde født 1878
friderik chr rohde 1880
hans chr rohde 1883
anne marie rohde 1885
margrethe katrine rohde 1889

mhv lars henrik rohde hansen

Godkendelse af svar
Fra : rohde01

Dato : 14-01-08 12:56

Tak for svaret svendgiversen.
HEJ igen hans chr rohde han borde i brandrup . 1880 og var gift med frederikke anne helene langrauff .... og der fra kan vi ikke finde mere på dem
de fik 6 børn
peter chr rohde født 1878
friderik chr rohde 1880
hans chr rohde 1883
anne marie rohde 1885
margrethe katrine rohde 1889

mhv lars henrik rohde hansen

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 14-01-08 13:19

Selv tak, men du skal da ikke lukke endnu...

Vi er jo slet ikke begyndt at søge, Svend

Kommentar
Fra : rohde01

Dato : 14-01-08 13:30

nej det skal jeg da ikke ..

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 14-01-08 13:40

Normalt lars henrik,
spørger man efter en slægtning, og så går vi igang med at lede...

Når én af os så har fundet den pågældende slægtning,
vil spørgeren så akceptere dette svar.

Her har jeg jo ikke fundet nogen endnu, Svend

Kommentar
Fra : rohde01

Dato : 14-01-08 13:41

hej sven jeg har kigget på dem som har søget på rohde har inde og pt er der ikke noget at samme ligen .. mvh lars rohde

Kommentar
Fra : rohde01

Dato : 14-01-08 13:43

ja okay svend men jeg ny har inde så tak for hjælpen

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 14-01-08 13:54

Godt jeg leder alligevel for dig,
men nu kan andre ikke hjælpe uden at de skal "betale" for at se dit lukkede spørgsmål, Svend

Kommentar
Fra : rohde01

Dato : 14-01-08 13:57

kan man ikke lave det om

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 14-01-08 14:24

Nej, men du kan stille spørgsmålet igen...

Hvis du som ny ikke har mange points at spørge for, skal jeg gøre det for dig i aften.
Du må så naturligvis selv hjælpe med at bedømme om svarene er rigtige...

Noget du også bør vide, det er svært at finde nogen på nettet født efter ca 1880,
så nok lettere at finde forældrene end børnene...

Hvor ca. ligger Brandrup? Kender kun Brandrupdam ved Kolding, er det på de kanter?? Svend

Kommentar
Fra : rohde01

Dato : 14-01-08 14:27

tak svend ja det ville jeg gør så ...

ja det gør brandrup er ved alminde og kolling ..lars rohde