/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
er der nogle der kan hjælpe
Fra : ladies
Vist : 644 gange
33 point
Dato : 13-01-08 17:18

jeg står for at skal rejse-kan man gøre sådan at ens mail fra outlook express vidresender ens post til min jubiimail

Kommentar
Fra : spejder_ben

Dato : 13-01-08 17:23

Ja det kan du.
Under Funktioner--> Meddelelesregler.. --> Post..
Så kommer der et vindefrem og under postregler opretter du en ny regl.
Der vælger du betingelse for reglen (flyeben ved "For alle meddelser), og hvilken handlinge den skal udføre (Vidresend til personer). under punkt 3 kan du trykker på personer og skrive den mail som der nu skal vidresendes til.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-01-08 17:31

Det nemmeste vil være at læse dine mail direkte på serveren, ligesom jubiimail jeg kender ikke nogen måde som kan få Outlook Express til at videre sende, er det en TDC konto, så er serveren her: http://mail.tdconline.dk/ brugernavn og password er dem du bruger i Outlook Express kontoen

Kommentar
Fra : Falcham

Dato : 13-01-08 19:08

Ofte kan du vidresende dine mails direkte fra din mailserver.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-01-08 22:23

på de fleste webmails tilknyttet den udbyder du bruger er der muligheder for at lave en videresend i indstillinger - for eks - har du tdc skal du logge ind på webmailen og gå i indstillinger - finde videresend og udfylde

samme for de fleste udbyderes vedkommende - få kan kun klare ca 5 pr gang der videresendes - andre mere.

og

I outlook express kan du også gøre det i funktioner - meddelelsesregler - opret ny regel - i første felt markerer du for alle meddelelser - i andet felt markerer du videresend til personer ( som du skriver ind netop der

men - så skal din pc stå åben mens du er på ferie

Accepteret svar
Fra : transor

Modtaget 33 point
Dato : 13-01-08 22:57

Du skal have din udbyder til at videresende posten.
Selv om du måske kan få outlook ekspress til det, er det en dårlig ide , for så skal din komputer stå tændt med det program medens du er væk. En lille strømafbrydelse og det virker ikke mere.

En smartere måde er at du lærer hvordan man fra en computer i det fremmede går ind og læser posten , uden at slette den.

Spørg din udbyder hvordan. Jeg kender ingen hvor det ikke kan lade sig gøre. Men man gør forskelligt for de forskellige udbydere.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-01-08 23:05

Kan vi ikke RÅBE SÅ HØJT at ladies kommer forbi, og skiver om nogle af vores forslag kan bruges, evntuel uddybe spørgsmålet

Godkendelse af svar
Fra : ladies

Dato : 14-01-08 17:15

Tak for svaret transor
. undskyld ventetiden