/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
Natur gas og Service til fyr??
Fra : pk2dk99
Vist : 4943 gange
200 point
Dato : 13-01-08 05:49

Hej
Vi købt en vailant gas fyr i 2006 men vi har aldrig haft nogen service i fyr. Vi har dong energi.
Hvad koster en service aftale og hvordan de laver service i fyr? Hvordan kan jeg bestil service aftale hver år til vores fyr? Hvem har gode priser til service af en Gasfyr? Vi har aldrig haft en gasfyr i hjeme så vi kender ikke så meget om det. Venligst hjælpppppppppppp os.
På få hånd tak
mvh
pk2dk99

Kommentar
Fra : buch78

Dato : 13-01-08 08:08

Hejsa

vi bruger gastech til service af vores gasfyr..og er glade for deres service.. prisen og aftalen kan jeg desvære ikke huske..men prøv at få et tilbud fra dem

www.gastech.dk

Kommentar
Fra : poul1erik

Dato : 13-01-08 09:41

Gennem Dong kan du oprette en serviceaftale.den betaler du så for hver gang aconto regningen skal betales.Dong har kontakt med flere firmaer,så du får mulighed for at vælge selv.Selv om man har en ordning,så er det ikke alle reservedele der er "gratis",men almindelige sliddele er omfattet.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-01-08 12:30

Du kan læse her om serviceaftale hos DONG

http://www.dongenergy.dk/privat/elognaturgas/Naturgas/serviceaftale.htm

Så kan du selv bestemme om du vil have en basis eller standard. Hvis du vælger standard dækker aftalen hovedeftersyn, samt udkald ved driftsstop (du betaler kun for evt. reservedele).

Om du skal have serviceinterval 1, 2 eller 3 er afhængigt af typen på dit fyr.

Kommentar
Fra : pk2dk99

Dato : 14-01-08 06:00

MANGE TAK FOR SVAR MEN HVOR MANGE EN TEKNIKER BESØGER OM ÅR TIL SERVICE HVIS MAN VÆLGER SERVICEINTERVAL 3...?
TAK

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 200 point
Dato : 14-01-08 14:04

Serviceinterval 3 dækker et hovedeftersyn hvert 3. år. Hvis du vælger standard, så kan du frit ringe, hvis dit fyr får driftsstop. Det vil så kun koste evt. reservedele.

Men ring til DONG, det kommer meget an på dit fyr, hvilket serviceinterval, du skal have.

Jeg har selv et Vaillant fyr, som snart er 10 år gammelt. Serviceinterval 3 hos HNG. Det fungerer perfekt.

Godkendelse af svar
Fra : pk2dk99

Dato : 16-01-08 20:50

Tak for svaret ans.