/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
20 daglige point?
Fra : guddaRap
Vist : 421 gange
30 point
Dato : 13-01-08 00:06

Hver dag får jeg tildelt 20 point når jeg logger ind. Men så snart jeg trykker videre på f.eks. seneste indlæg forsvinder de igen. Idag valgte jeg så at trykke stil et spørgsmål, og mens jeg skriver dette har jeg stadig mine 30 point wauw
Ih hvor er det ærgerligt at der er ged i systemet, for jeg synes det er en rigtig god ide. Jeg blev medlem i december, så jeg er ret ny

Kommentar
Fra : guddaRap

Dato : 13-01-08 00:07

efter jeg sendte dette står der at jeg har -20 point

Kommentar
Fra : chaufrat

Dato : 13-01-08 00:17

Ja det går bare derud af her på kandu. Jeg får dog point men ikke svar på indlæg. Sådan er der så meget!! Fortvivl ej på et eller andet tidspunkt kommer det nok til at funke. Håber det bliver inden jeg skal sige farvel til dette mit syndige liv.

MVH chaufrat

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 13-01-08 00:18

Det går efter fortjeneste

Nej der er div. problemer her for tiden Både med Kandu og sån

Nå spøg til side der kommer ikke mails som sædvane siden kører lidt langsomt og de gider ikke svare på noget

Mvh SunoFisken Wanda

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-01-08 00:21

Ja, der er kanduroderi - igen - meeen guddaRap, jeg er lidt i tvivl om hvorvidt du kender pointreglerne..

I dette spørgsmål har du "udsat" 30 point.. disse point bliver fratrukket med det samme, og ikke først når du vil accepterer et svar, noget mange nye kandu brugere godt kan tage fejl af??

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 40 point
Dato : 13-01-08 00:21

Der er kuk i point tildelingen her, jeg har også haft problemer, men har fundet ud af, at man skal passe på ikke at klikke ind i et spørgsmål, tilbage i seneste nye og ind i et nyt spørgsmål, det er her lige omkring midnat at det er værst, om dagen har jeg ingen problemer med at bladre frem og tilbage, dine 30 point blev sat overstyr her i spørgsmålet, hvordan det blev til minus 20, det kan kun Kandu vide
Men velkommen her i blandt os, hvis du vil spørge om noget og ingen point har, så prøv at skrive privat til mig, måske har jeg nogle spørgepoint og kan spørge for dig

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 13-01-08 00:25

Jeg skrev dette i et link hvor folk er lie ved at gå i selvsving over ikke at få postspam i kassen tråden er oppe på 127 svar incl mit og syns også du sku se det
--------------------------------------------------------------------------------
Grunden til at der koks i systemet er da alle disse svar der hober sig op som en kæmpe prop Bare læg mærke til at når der endelig går hul på bylden så kommer der sådan en fortykning som langsomt maser sig igennem ledningerne til alle jeres modem og så siger det splat hos os alle sammen Og så en dag -lige pludselig -så starter det hele forfra igen Sååe hmmmm måske et beredere bånd hmm nej vi må sku nok vende os til det

Fra SunoFisken Wanda Der ønsker jer Alle (Osse refi lidt) en God Weekend

Kommentar
Fra : Peter-Pedal

Dato : 13-01-08 08:24

Lørdag før midnat: 0
Søndag: Pop-Up : 20 ledige
Kiggede på "Spillespørgsmålet: 0!
(Altså det samme som GuddaRap oplever)

Kommentar
Fra : Peter-Pedal

Dato : 13-01-08 08:39

P.S
Kan det have noget at gøre med at man skal acceptere 3. parts cookies?
(Hvad jeg ikke gør)
adform.net
enmediate.eu

Nogen som ved det?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-01-08 08:52

NEJ - det har INTET med 3-parts cookies at gøre - dem har du forhåbentlig tjekket nej til.....

I øvrigt har jeg ikke på NOGET tidspunkt oplevet IKKE at få de 20 point - så det er åbenbart kun hos visse brugere problemet har været i et stykke tid.....

Kommentar
Fra : Peter-Pedal

Dato : 13-01-08 10:41

Tak refi - Så ved jeg det.
3.parts cookies findes ikke hos mig.
(Men jeg ville til nød accepterer dem, hvis de gjorde brugen af Kandu bedre)

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-01-08 13:51

Tja - så jeg nok hellere indrømme det -
Kandu er ved at overføre de fleste point til mig..................og det er ikke nemt.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-01-08 16:17

Du drømmer Eyvind som almindelig bruger får ikke andet end lov til at være her

Godkendelse af svar
Fra : guddaRap

Dato : 13-01-08 22:13

Tak for svaret o.v.n..
Jeg vil prøve din fidus og ellers vente tålmodig.
Dit tilbud om at stille mine spørgsmål vil jeg takke ja til hvis jeg brænder med et

Lige nu er der ikke noget vigtigt

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-01-08 22:52

Selv tak så må vi håbe fidusen virker hos dig også, nogle har problemer andre ikke, det hele er vist udløst af nogle "smarte" som fandt ud af at give sig selv mange point, ved at logge af og på lige omkring midnat hvor datoen skifter og point bliver forhøjet, det er Kandu teamet ved at rette så det ikke kan lade sig gøre, desværre med ulempe for nogle