/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Nye håndklæder fnuldrer..
Fra : Zofie
Vist : 2212 gange
100 point
Dato : 12-01-08 21:16

Hejsa.

Jeg har købt håndklæder i Jysk af mærket Kronborg.
Og kors, hvor de fnuldrer!
Jeg har vasket dem ca. 10 gange ved 60 grader og tørretumblet dem ca. 5 gange.
Jeg har ikke brugt skyllemiddel.
Og de fnuldrer stadig..
Findes der en løsning, eller er det bare at være tålmodig?
Synes ikke, at nye håndklæder plejer at være så irriterende..

Venlig hilsen Zofie.

Accepteret svar
Fra : HelleBirgitte

Modtaget 110 point
Dato : 12-01-08 21:22

Du kan prøve at lægge håndklæderne i fryseren, så skulle fnuggene forsvinde.
Du kan også prøve at putte lidt stivelse i sidste hold skyllevand.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 12-01-08 22:34

Du kan jo også gå tilbage til Larsen special og sige venligst gi mig nogle af et andet mærke da disse er ved at smuldre væk

Mvh SunoFisk

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-01-08 23:17

Jeg har nogle håndklæder der aldrig er holdt op med at fnulre, så nu bliver de kun brugt til strandbrug..

Så desværre med alt det du allerede har vasket dem, tror jeg ikke det stopper

Godkendelse af svar
Fra : Zofie

Dato : 18-01-08 22:47

Tak for svar

Det har dog ikke hjulpet, men det var da et forsøg værd.
Men det er nok sidste gang jeg køber mine håndklæder i Jysk.

Venlig hilsen Zofie.

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 18-01-08 22:53

Hej Zofie -selv tak- ærgerligt det ikke virkede -næ Jysk er billig, men man får absolut ikke mere end man betaler for og det er jo det vi alle håber på

Kommentar
Fra : 9060

Dato : 21-01-08 16:38

Underlig måde at accepterer et svar på.

Du får et svar du ikke kan bruge, en anden bruger fortæller, at håndklæderne ikke holder op med fnulrer, og det er da den bruger der har ret