/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Uønsket opstart i en mappe
Fra : ingelein
Vist : 494 gange
50 point
Dato : 12-01-08 15:23

Hej
Jeg har fået stillet eller afkrydset et eller andet, som jeg ikke ønsker.
Når jeg har startet op og vælger det program jeg vil arbejde i, starter jeg altid på min HP billedbehandlingsside. Hvordan kan jeg slippe for det ? Gider ikke at lukke for det program hver gang.
Mange hilsner fra Ingelein

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 12-01-08 15:57

- gå i Start > Kør og skriv: msconfig - når den åbner, kig under "start", der kan du se hvad der starter op på din pc. Fjern "hakket" ved HP...

Kommentar
Fra : DeZZa

Dato : 12-01-08 17:41

Ellers gå ind i Kør og skriv "services.msc" uden gåseøjnene selvfølgelig .. Der er også en del opstartsprogrammer, så hvis du ikke kan finde det program du taler om via Stouenberg's metode er denne her for at hjælpe.

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 12-01-08 18:29

Hej til Stouenberg
Tak for rådet, men jeg har sikkert ikke forklaret problemet ordentligt. Så kompliceret er løsningen ikke, snarere noget med mappeindstillinger, for der er jo ingen af de andre 117 med hak i, som jeg kan se ved at følge dit råd,som jeg har problemer med, kun denne HP Billedbehandlerside. Så den vej vælger jeg ikke at følge. Kunne afstedkomme andet bøvl.
Mange hilsner Ingeborg

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-01-08 18:35

Gå i
START
mappen START....

Der ligger den sikkert - slet den....

Ellers åbner du programmet og tjekker opsætningen...

Et eller andet sted har du besluttet "start op sammen med windows".....

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 50 point
Dato : 12-01-08 18:36

START
PROGRAMMER
START

Skulle det være....

Godkendelse af svar
Fra : ingelein

Dato : 12-01-08 22:19

Tak for svaret refi.
Det var liiiiige derjeg skulle finde det og trække den op i sit eget program igen.
Tak for det- Med venlig hilsen Ingelein

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-01-08 08:34

Selv tak.....