/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Motorola T720
Fra : hr_kegle
Vist : 427 gange
30 point
Dato : 16-02-03 00:28

Hejsa jeg har tænkt mig at købe en Motorola T720 her til næst lønningsdag, og så var det jeg gerne lige ville høre om der er nogen der Kender den, hvad er det gode ved den og hvad er det dårlige ved den? Vil gerne høre fra nogen der selv har den. men alle er velkomne til at skrive om den hvis de kender noget til den!
På forhånd tak

Accepteret svar
Fra : PoulPanduro

Modtaget 40 point
Dato : 16-02-03 01:18

Hejsa.??

Jeg har en T720 og kan kun sige en ting, KØB DEN du finder ikke en anden tellefon på markedet der er så god til prisen. det fedeste ved den syntes jeg er menuen FOR SEJ
og self. Polytonerne...
KØB

hilsen mobil nørden

Godkendelse af svar
Fra : hr_kegle

Dato : 16-02-03 11:07

tak for svaret

Kommentar
Fra : hbiskup

Dato : 19-02-03 17:24

Jeg har også én....og mine oplevelser er sådan bøbæbø.....Jeg gik fra en t68 for at få flere farver....og bedre lyd og det fik jeg også T720 er en rigtig mobiltelefon...super lyd og god modtagelse og en OK kvalitet. MEN.......et rigtigt ulogisk menu systeme (sammenlignet med NOKIA) og en rigtig dårlig kalender hvor du kun kan se aftaler mellem 8-17. Samtidigt er der kun "prøver" af J2ME spil og som dansker kan du ikke hente fulde versioner via WAP...kun hvis du bor i tyskland eller UK. Der er også meget begrænset med spil til T720, En anden ting er at den kan vise billeder....men dun kan ikke uploade billeder til T720 ligesom man kan med T68. Hvis du skulle købe en Sync pakke så funker den også meget dårligt fordi den Sync´er alle data og ikke kun de nyeste ændringer...og det tager en helvedets lang tid. Anden ting er at der manfler IR...det kunne erstatte dit Sync kabel.
Ordbogen er også meget primitiv hvilket gør SMS meget langtsom.
Motorola har også et underligt system i deres telefonbog med at alle informationer (privat/mobil/mail) for én person ikke kan vises på én side men ligger på én for mobil, én for privat tlf, én for mail...ect ect.
Men alt i alt en billig telefon af høj kvalitet.....men ikke særlig bruger venlig eller med særlige mange funktioner ej heller med særlige gode software tilbehør...Jeg ville vente 3-6 måneder....der kommer massere af smarte nye "gadgets"

Kommentar
Fra : hbiskup

Dato : 19-02-03 17:30

og.....liige et indlæg til PoulPanduro......menu systemet er IKKE særligt godt ...jo måske i forhold til de gamle ericsson og Motorola.....men ikke i forhold til MS Smartphone, symbian, eller T68.....så er det både ulogisk og gammeldags..

Kommentar
Fra : hr_kegle

Dato : 19-02-03 17:44

jeg takker mange gange for den fyldestgørende "anmeldelse" du har givet mig og det vil jeg tage op til overvejning om jeg så skal købe det. Tak hbiskup

Kommentar
Fra : evil_jew

Dato : 20-02-03 16:14

Jeg vil nu mene den er yderst brugervenlig. Sms.systemet vænner man sig til efter et par dage. Men at man ikke kan få spil osv det er da løgn i din mund hbiskup. Så har du ikke undersøgt det særligt godt ihvertfald. Sæt din wap op og prøv disse links.

http://www.coolservice.dk/page/index.asp - Grafik

http://ringtones.frostzone.com/index.htm - ringetoner

http://www.midirings.co.uk/ - ringetoner

http://www.mobilgrafik.dk/ - grafik

http://www.xgryde.dk/ - grafik

http://www.polyheaven.host.sk/wap/wap.wml - ringetoner (wap-adresse)

http://www.redboss.cz/cz/ ringetoner/grafik/spil

Der findes masser af andre sider på nettet hvor du gratis kan hente toner/grafik/spil via wap.

T720 er en rigtig rigtig fed telefon. Eneste minus er ringevolumen... Den måtte gerne være en tand højere.

Kommentar
Fra : hr_kegle

Dato : 20-02-03 16:15

wow takker mange gange

Kommentar
Fra : evil_jew

Dato : 20-02-03 16:16

Menuen er da fuldt ud lige så god som på T68, om end ikke bedre. Havde sådan en før og jeg er IKKE blevet skuffet over at have kylet den ud.

Kommentar
Fra : evil_jew

Dato : 20-02-03 16:17

Prøv at søge på www.google.com på "free polyphonic graphics T720" eller lign. søgninger. På tagtag.com finder du også en masse sider.

Kommentar
Fra : Henrikmand

Dato : 02-07-03 12:23

Jeg må altså også lige knytte en kommentar til det hér:
Jeg er PERFEKT glad for min T720! OK - indrømmet: Jeg kommer ikke fra én af de andre smarte tlf, men jeg synes menuen er vildt god, enkel og intuitiv! Desuden kan menu-knapperne ændres som man selv har lyst til!
Kalenderen kan da bare indstilles til at starte på det tidspunkt, du selv angiver.
Billeder er der heller ingen problemer i. Find et billede - konvertér til GIF i 120x160 px - upload til et website - "Gå til URL" på din Tom&Orla fon - og glæd dig over familiealbummet "i lommen"!