/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Fødselsdagsgave 50 år
Fra : kipumi
Vist : 3470 gange
100 point
Dato : 11-01-08 23:23

Min nevø bliver 50 år. Han millionær flere gange, har set hele jorden, har alt. Det kan jeg i og for sig være ligeglad med, men jeg skal jo give ham en gave, og det skal ikke være flasker. Hans vinkælder er fyldt op til for flere år siden, men han elsker italienske specialiteter. Er der nogen der kender en butik i Svendborg? - eller en Netbutik, som sender varer ? Ellers må han bare få en bog. Jeg aner ikke om han læser, men det er jo nemt at sende. Synes bare ikke det er så festligt, hvis han aldrig læser..... ellers har I kloge hoveder måske en anden god ide? -

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 11-01-08 23:32

Hvad med noget herfra der er alt muligt sjov og sager om det så lige er italiensk ved jeg ikke

Mvh Sunofisk

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 11-01-08 23:33
Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 11-01-08 23:35

- send ham et pænt kort, skriv tillykke og at du inviterer ham/dem på pasta og Amerone hos dig, en aften der passer jer alle... tillykke med ham og god weekend.

Kommentar
Fra : Simmaster

Dato : 11-01-08 23:42

hmm...

Jeg ved selvfølgelig ikke hvad dit budget lyder på, men går ud fra at det er større end en almindelig fødselsdag, det er jo trods alt en rund fødselsdag.

Ydermere kender jeg jo ikke manden.

Men faldt over den her, og synes den er rigtig flot og interessant, og jeg tror at han vil kunne få mange timer til at gå med den.

http://www.gadgets.dk/isis-puzzle.html

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 12-01-08 00:43

Inviter ham på en dag hvor han ingen penge har til rådighed. Lav et gavekort, hvor han skal få en dag til at gå UDEN at bruge penge ...overhovedet!!!
Har i en hund til rådighed..kan det være en tur med den til stranden...skoven..
Har i børn, kan det være en dag med spil, tegne, fortællinger, teater, udklædning osv.
Jeg tro r, den bedste gave for ham, er en der ikke kan betales med penge..så sæt dit hjerte i blød

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-01-08 03:47

Det er jo en smalltalk, så jeg kan jo godt sige, at jeg følger med levende interesse de gode ideer der kommer. Skal snart selv bruge en gave til en 60 årig. Det er jo næsten det samme

En dag med tegning og udklædning af børn
Enspadseretur med en hund
En Gadget fra hot stuff

Ingen tvivl om at føsselaren blir himmelhenrykt for et hostende askebæger, en gåtur med en hund, eller et tumultparty med udklædte børn Virkelig originalt. i hvert tilfælde ikke noget man får hver dag

Simmaster....En flot og stimulerende gave. Ikke nogen dårlig ide

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 12-01-08 07:08

Her kan du købe gavekurve på nettet. Den ene er med italienske specialiteter, som du selv foreslår.
(den grønne eller den hvide kasse, på denne side ser lækre ud).

http://www.denitalienskeforbindelse.dk/

http://www.hngavekurve.dk/shop/default.asp

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 12-01-08 08:45

Fandt lige det du søger, en italiensk delikatessebutik i Svendborg, hvor man også kan bestille over nettet http://www.appetito.dk/

Kommentar
Fra : Simmaster

Dato : 12-01-08 09:00

Klumme...
Ja ikke? Tror sku jeg må ud og købe den til mig selv på et tidspunkt.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 12-01-08 12:40

Har din rige Svendborg nevø et memmory stick til sin PC?
De fås nu op til 4 MB for få hundrede kroner...

Her kan han have:
-en komplet liste over indholdet i hans vinkælder,
-en oversigt over alle de pasta retter der findes, med opskrifter på tilberedning,
-og sogar alle ferie billederne fra hans sidste italiens rejse.

mvh Svend

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 12-01-08 16:07

Ellers er der jo også sådanne noget http://www.lokalshop.dk/klinik-behandling-mass%C3%B8r-wellness/Svendborg

Mvh Suno Fisken De kaldte Wanda

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 12-01-08 16:12

Musik!!! Med den alder ku han jo også få noget her han garanteret ikke har De er unikke med hensyn til at lave specielle udgivelser der ikke findes andre steder

http://karma.dk/

Peace Fra sunowichFisken med blomster i håret

Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 100 point
Dato : 12-01-08 16:28

Herfra har jeg fået gaver fra før.

http://denpersonligegave.dk/

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 12-01-08 16:33

Nu har jeg det!!!
En Tur til det Naturskønne Grønland Med Mulighed for at Møde en lille Rød djævel Med eller uden flaske (intern vits) som måske kan overtales til en tur på indlandsisen Og det vil blive ren grineren med Djævlens altid Hyggespredende gemyt . ( Et nyt udtryk har lie set dagens lys i det ellers for tiden mørke land/ verdensdel) Se det røde gemyt i grønland, ellers smut til et andet land mand.
Eller:
Se det røde gemyt i Gønland,
altså ikke ham med skæg og kane
Nej ham den lille der på kandu har en vane
Med at kanøfle dem som han ka klare
Men et råd ,i ska ik tage det for gode vare
Bare kanølf tilbage igen
og han blir en rar og sød lille ven

Hav en Rigtig God og Begivenhedsrig dag Fra Mig

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 12-01-08 17:59

Simmaster hvis du ikke vil tage ind i købmagergade i kbh (Ja nu ved jeg jo ikke lige hvor du kommer fra) Så er de pålidelige ang.at købe over nettet har prøvet et par gange at handle med dem.

Venligst Sune

Kommentar
Fra : Simmaster

Dato : 12-01-08 18:18

hehe suno, de sælger de der isis gåder i boghandlen

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 12-01-08 18:22

Ok jae man ska jo lærer hele livet .Gad vide hvor spørgeren egentlig blev af??

Godkendelse af svar
Fra : kipumi

Dato : 12-01-08 22:38

Tak for svaret Fijala. og alle I andre. Jeg vidste jo, at I var super dygtige til at finde på ideer. Tak for hjælpen .. god lørdag aften