/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
crash dump
Fra : Walid9955
Vist : 1098 gange
100 point
Dato : 11-01-08 22:54

Hey jeg har en hp laptop som er 5 måneder gammel. Køre Vista
Problemet er at den crash dump næsten hverdag, noget gang nå jeg tænder den, kommer der blue-screens med crash dump (msrpc.sys)
Kan nogen hjælpe mig med at løse problemet.
Tak på forhånd

Kommentar
Fra : Simmaster

Dato : 11-01-08 23:59

Har du et sted hvor du kan ligge backup af vigtige dokumenter og filer?

Hvis du har vil jeg anbefale dig at géninstallere din com, hvis den er som mange bærbare har den en skjult partition til gendannelse som fabrik, altså en genoprettelseskonsol.

På en del bærbare starter du genoprettelsen ved at trykke på F11 under opstart af din pc.

Men prøv at kigge i de papire der fulgte med da du købte den, der står sikkert noget om det.

Kommentar
Fra : Simmaster

Dato : 12-01-08 00:08

Har lige fundet ud af at Din HP med allerstørste sansynlighed kan gendannes ved at trykke F11 under opstart som jeg foreslog før, jeg fandt det under en FAQ liste på HP's hjemmeside, går ud fra at din pc ikke har haft den crash fejl fra starten da du fik den.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 12-01-08 01:26

5 md gammel så det da bare hen med den på garantien men hvad de kan garanterer med hensyn til dine filer ????
God nat og dag
Fra SunoFisken Wanda

Kommentar
Fra : Walid9955

Dato : 12-01-08 09:24

den crash dumpede fra starten altså den gang hvor jeg sku inst. vista for føste gang.
og jeg har prøvet géninstallere den to gang men det hjælp ik

Kommentar
Fra : Simmaster

Dato : 12-01-08 09:34

Ok, så du fik den ikke med vista installeret på, så tror jeg ikke engang du kan gå ned og brokke dig hvor du købte den

Kommentar
Fra : Walid9955

Dato : 12-01-08 16:29

jo det fik jeg med da jeg købte den. altså vista

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 12-01-08 18:24

Så ned til forretningen Det ka jo være den kopi du har fået der er prob med
Mvh Sune

Kommentar
Fra : Simmaster

Dato : 17-01-08 00:23

Finder du ud af det?

Du forsvandt jo bare... (som de fleste andre der stiller spørgsmål gør!)