/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Installere mine bare ..v
Fra : Schwartzbach
Vist : 540 gange
79 point
Dato : 11-01-08 14:12

Jeg står med en Mp3 afspiller Zen Creative Micro som jeg gerne vil have lagt noget musik ind på. Mit problem er at jeg har ikke nogen installations cd som jeg kan bruge.

Jeg mangler det program som jeg skal bruge til at ligge musik ind på den.

Har prøvet at installere noget men det var ikke noget jeg kunne bruge til det.

HVOR FINDER JEG DET PROGRAM SOM JEG SKAL BRUGE.

Mvh Schwartzbach

Kommentar
Fra : marc43

Dato : 11-01-08 14:28
Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 79 point
Dato : 11-01-08 16:41

Kan du ikke se den på Denne computer når du sætter den til?? Hvis du kan se den så højretryk og vælg åben så er du derinde og så kan du jo trykke på den fil du vil have derind og sige kopier og trykke på det vindue for mp3 en og sætte ind Hvis din fil du skal have derind ikke er i mp3 format kan du hent et converterprogram i frks google og dermed lave filtyper om til mp3 format

Hav en god aften og Week-end Fra Fisken Wanda Sunowich

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 11-01-08 16:44

Om du ka få din bare derind tvivler dog på

Kommentar
Fra : Schwartzbach

Dato : 13-01-08 12:15

Ja det er helt perfekt.

Er det rigtigt at jeg har valgt Driver som filtype.???

Hvis det er rigtigt.

Men hvad skal jeg så vælge at downloade??? for at kunne ligge musik ind.

Der er jo mange forskellige.

Kommentar
Fra : Jeepson

Dato : 19-01-08 19:48
Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 13-02-08 00:42

Har du fået tjek på den ?? Hvis så luk lige spørgsmålet ellers spørg bare løs

Mvh SunoFisk

Godkendelse af svar
Fra : Schwartzbach

Dato : 20-02-08 19:38

Tak for svaret Sunowich.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 20-02-08 19:42

Takker og bukker kom det så til at virke???